  • Data: 2019-07-06 10:30:56
    Temat: Re: roczny raport z pracy PV
    Od: pilocik <p...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 06.07.2019 o 07:26, Marcin N pisze:

    > Jeszcze jedno pytanie:
    > jak to jest podłączone do sieci?

    hmm... kabelkiem :D
    nie bardzo wiem o co pytasz

    > Czy połączenie jest kłopotliwe?
    ale połaczenie czego ?
    po Twoich pytaniach wnioskuję, że nie bardzo znasz temat,
    nie musisz. Całą operację i tak wykonuje monter z papierami ;)

    > Jak mocno niszczony jest dach w trakcie montażu ramy? Zdejmują dachówki?
    > Przewiercają się przez nie? Jak to potem uszczelniają?

    u mnie zniszczono kilka sztuk ale mam spory zapas ceramiki, nie były
    wiercone ale niektóre odrobinę podcinane,
    żadnego uszczelnienia nie było przed i po montażu, jak sobie wyobrażasz
    uszczelnianie dachówki ?