  • 21. Data: 2009-05-28 15:36:47
    Temat: Re: rozliczenie kosztów wywozu śmieci
    Od: Theli <p...@w...pl>

    doslaw pisze:

    > wywoz smieci, sprzatanie czesci wspolnych, utrzymanie zieleni itp
    > z jednej strony paranoja, ze metry kwadratowe produkuja smieci lub
    > brudza klatki, z drugiej strony jakos trzeba to liczyc, a spoleczenstwo
    > nie nalezy do tych takich uczciwych, gdzie kazdy mieszkajacy jest
    > zapisany jako mieszkajacy

    Kazdy mieszkajacy nie produkuje tyle samo smieci. Gdyby byc naprawde
    uczciwym, trzeba by zglaszac przyjezdzajacych na dluzej gosci, czeste
    imprezy, w jakim stopniu segreguje sie smieci, czy chocby to, czy
    dziecko jest pampersowe, czy tetrowe (to pierwsze generuje duzo wiecej
    smieci). I tak doszlibysmy do kolejnej paranoi.

    th

    --
    http://nitkowo.bloog.pl

  • 22. Data: 2009-05-28 16:40:30
    Od: ZbyszekZ <z...@g...com>

    On May 28, 2:32 pm, "Ghost" <g...@e...pl> wrote:
    > Użytkownik "ZbyszekZ" <z...@g...com> napisał w
    wiadomościnews:3fa7069f-8a9a-451d-aa89-b9e9473630ee@
    j18g2000yql.googlegroups.com...

    o18g2000yqi.googlegroups.com...

    > Ok, przyjmuje protest: od wagi plus zakaz wyrzucania pierzyn i kaloryferow.

    Taaak? Tak?
    To, to, to... to, to zamach na wolność, nie będzie mi nikt mówił co
    mogę wyrzucać a co nie.
    To jest rasizm, albo seksizm albo albo jakiś śmiecizm.
    O!

    --
    ZZ@private