    From: "Maniek4" <s...@c...chrl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: rurki ogrzewania podlogowego
    Date: Sat, 21 Aug 2010 02:07:19 +0200

    news:op.vhq7ruzh1cvm6g@linux-rj.dom...

    >Jaaaaasne :)

    >w sklepach lokalnych kupujesz to samo co na allegro tylko
    >co najmniej dwa razy przepłacone.

    No nie wiem. Patrzac na inne branze osobiscie mam zupelnie przeciwne
    odczucia. W zeszlym roku omylkowo dostalem, bo jakis idiota do hurtowni
    oddal zlaczke do rozdzielacza Diamonda. Nie wiem jak byla stara, ale oring
    wygladal jak po uzywaniu przez dwa lata w benzynie, tyle, ze ten nie lezal w
    benzynie i watpie zeby mial dwa lata. Osobiscie mysle, ze to shit pierwszej
    ligi i w zyciu czegos takiego bym sobie nie zalozyl. W jednej z lokalnej
    hurtowni robili testy wytrzymalosciowe pexala taniego i Kana. Ten pierwszy
    wytrzymal w temp. ok. 90C doslownie kilka minut a Kan przeszlo godzine,
    cisnienia nie pamietam. Moze sie zdazyc, ze te pexy jakosciowo beda podobne,
    czego Tobie z serca zycze, ale znajac zycie mocno w to watpie. Przy okazji
    kto dal Ci gwarancje na rure? Markowe rury maja gwarancje a firmy
    ubezpieczenie na wypadek awarii, nie radze bagatelizowac tych spraw, bo
    zycie z takimi rozwiazaniami przypomina mi sluzbe sapera. W NOMI dwa dni
    temu ogladalem z ciekawosci zabudowe kuchni, ha dumna nazwa zabudowa, w
    kazdym razie szafki do kuchni w ilosci kilku sztuk. Cena najmniejszego
    zestawu ok. 300zl. ale tam lakier schodzi z uchwytow pod paznokciem, do tego
    uchwyty sa plastikowe. Pomyslalem sobie rewelacja, ale z drugiej strony
    przeciez cena.
    Nie wiem, ale wiele razy mowi sie, ze to samo robione jest w Chinach w tej
    samej fabryce, ale wystarczy te dwie rzeczy porownac. Moze i obie jakies tam
    sa robione w tej samej fabryce, ale roznica miedzy nimi to po prostu
    przepasc. Czym roznia sie tanie zestawy xenonowe do samochodow od
    fabrycznych? Niby Philips tez robi w Chinach, tylko czemu nie pali sie po
    pol roku?

    Pozdro.. TK