    From: janusz_kk1 <j...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: rurki ogrzewania podlogowego
    Date: Sat, 21 Aug 2010 10:36:34 +0200

    Dnia 20-08-2010 o 22:50:36 Jarek P. <j...@g...com> napisał(a):

    > Użytkownik "janusz_kk1" <j...@o...pl> napisał w wiadomości

    > I z wyłączona kontrolą jakości, bo po co, skoro to bez napisów idzie. I
    > z rozdmuchem oraz prędkością przestawionymi na dwa razy szybciej, bo
    > wtedy większy zarobek będzie.
    >
    > Ten mój instalator spytany przeze mnie z ciekawości o różnice między
    > markowym PEXem a chińczykiem z promocji w Castoramie powiedział, że jak
    > gnie w ręku Vawina, to wie, że zegnie go zawsze tak samo, a chińczyki mu
    > się i załamywały niespodziewanie i kiedyś mu się rozspoił na szwie
    > podczas gięcia

    Nie każdy chińczyk taki sam, trzeba nie kupować najtańszego :)

    , a i jak twierdził, nie zawsze kaliber trzymają idealnie
    > i na złączach przez to są czasem problemy.
    >
    > U mnie jest vawin kupiony za 2zł/metr.

    To i tak coś podejrzana cena.

    W tym czasie normalna "sklepowa"
    > cena za vawina wynosiła ponad 3zł, ale wystarczyło pochodzić, popytać i
    > się potargować.
    > A w Castoramie był wtedy Matrix po 1,59 bodajże.
    I całkiem dobra rura, ma swoje za uszami ale jak wie się jak z nią
    postępować
    to instalacja wychodzi jak z markowej rury. Nie przesadzajmy Castorama
    aż takim szajsem nie chandluje coby się w rękach rozsypywał.

    Tak więc za cenę
    > dodatkowych 40groszy na metrze mam markową rurę i nie musze się
    > zastanawiać, czy ta moja "tańsza" aby nie okaże się felerna. Przy moich
    > 400m instalacji dało to różnice w cenie 160zł.

    No tak ty masz mało, ja mam wszędzie podłogówkę to i mam ponad 1.5km rury
    :)
    3 duże rozdzielacze, 2 małe, 4 pompy itd tak że nie ma porównania w
    kosztach.

    --
    Pozdr
    JanuszK