    From: Rafał <r...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: skladowanie drewna opałowego?
    Date: Sat, 2 Feb 2019 18:04:07 +0100

    Ja tego drewna mam dość sporo, dziesiątki metrów a te kopczyki to nie na
    nasz klimat, bo od spodu zgnije a jak co chwila deszcz popada to nie
    wyschnie,zwłaszcza jak pora chłodna.
    Myślałem o przykryciu sterty folią, ale mimo całorocznej suszy, drewno jest
    bardzo mokre, wiec trzeba ułożyć z odseparowaniem od gruntu i czymś nakryć.
    Chyba kupię krokwie w stolarni, ułożę na bloczkach betonowych, ułożę drewno
    i przykryję arkuszami blacho-dachówki, to chyba będzie najtańsze i
    najprostsze a jak będę miał czas to jakąś altankę do tego celu postawię,
    tylko nie wiem czy to się będzie kalkulowało finansowo?