  • Data: 2021-01-23 03:15:07
    Temat: Re: sople, przewód grzejny w rynnie?
    Od: ptoki <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    środa, 20 stycznia 2021 o 15:47:58 UTC-6 Pilocik napisał(a):

    > te z PCV również? ;)

    Byli na tyle cwani aby w tych domach ktore ogarniaja miec plastikowych jak najmniej a
    jak juz mieli to zakopane tak aby nie zamarzalo.
    No i zarzadzane to jakos bylo, ulepszali stopniowo to i owo.

    Ale wlasnie jak trza bylo grzac to uzywali spawarki. A jak juz zaczelo cieknac to
    zazwyczaj jeden kran w domu zostawiali odkrecony tak aby rura odmarzla/nie zamarzala
    spowrotem.

    Ojciec mowil ze spawarkowali tylko do czasu az woda zaczela leciec z kranu a reszte
    robilo cieplo samej wody z wodociagu.