  • Data: 2015-05-12 15:13:13
    Temat: Re: spaliłem garnek, mieso zwęglone
    Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 12 May 2015 11:21:43 +0200, krak napisał(a):

    > Miałem podobnie, po 2 miesiącach po wejściu do domu nie wyczuwało się
    > już :) spalenizny.
    > Pozdrawim

    Jak się wszystkie tkaniny w domu wypierze, to mija szybko. Smrodek
    najdłużej utrzymuje się w tkaninach. Wszelkie włókna pochłaniaja zapach na
    długo.
    Po wizycie mojego dziadka, STRASZNEGO palacza, i to najpodlejszych
    papierosów, moja mama robiła zawsze generalne pranie wszystkiego, co w domu
    się nadaje do prania. I było OK, inaczej śmierdziałoby ze dwa miesiące.
    Zresztą pocięła się z nim o to palenie, no bo sama nie znosiła papierochów,
    a ileż można z uśmiechem podejmować teścia mając w pakiecie generalne
    pranie i wietrzenie po jego wizycie, nawet najkrótszej :-D

    PS. Ciekawe - przy tej ilości (palił ponad 60 lat po kilka paczek dziennie)
    papierosów dziadek wcale nie zmarł na raka ani na serce 3-]
    --

    XL
    NIE DAJĘ na WOŚP - nepotyzm (rodzinny) w obrocie pieniędzmi z WOŚP, 46