    From: XL <i...@g...pl>
    Subject: Re: sprzatanie wspolnego...
    Newsgroups: pl.soc.prawo,pl.rec.dom
    Date: Thu, 12 Feb 2015 00:38:51 +0100

    Dnia Wed, 11 Feb 2015 23:51:14 +0100, Pawel O'Pajak napisał(a):

    > Oba warianty przecwiczone w praktyce: budowa i sprzatanie smietnika
    > przez 3 wspolnoty i koszenie dokladnie polowy trawnika - 2 wspolnoty.

    Omatko...Przypomina mi to mycie dokładnie połowy umywalki przez salową w
    sali w szpitalu, gdzie całe miesiace leżała ciężko chora moja Teściowa "za
    gierka": na pytanie, dlaczego myje tylko pół, odpowiedziała hardo: "Bo
    tylko jedna paniusia mi zapłaciła"... "Paniusie" były dwie, w tym moja
    Teściowa, która w życiu by nie wpadła na to, ze jako pacjentka ma płacić
    salowej, żeby umyła umywalkę... No ale od wtedy już wiedziała, co i jak...