  • 1. Data: 2013-04-05 19:03:55
    Temat: srodek do odstaszania psa od kanapy
    Od: "destrojer" <d...@...pl>

    Istnieje jakiś środek którym można by spryskać nowozakupioną sofę, tak by
    pies nie chciał się w nią wycierać i na nią wskakiwać?
    Pewien niesforny terier tylko czeka na to.

  • 2. Data: 2013-04-05 20:20:15
    Temat: Re: srodek do odstaszania psa od kanapy
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Fri, 5 Apr 2013 19:03:55 +0200, destrojer napisał(a):

    > Istnieje jakiś środek którym można by spryskać nowozakupioną sofę, tak by
    > pies nie chciał się w nią wycierać i na nią wskakiwać?
    > Pewien niesforny terier tylko czeka na to.

    Przykre, albo pies, albo nowa sofa.
    --
    XL "Wśród wszystkich przypadków tzw wyleczeń w medycynie konwencjonalnej
    80 procent (także w przypadku nowotworów) tak naprawdę stanowią

  • 3. Data: 2013-04-05 20:27:58
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2013-04-05 17:03:55 +0000, "destrojer" <d...@...pl> said:

    > Istnieje jakiś środek którym można by spryskać nowozakupioną sofę, tak
    > by pies nie chciał się w nią wycierać i na nią wskakiwać?

    Tak - nazywa się tresura.
    ;>

    --
    Bydlę

  • 4. Data: 2013-04-05 21:16:51
    Od: "destrojer" <d...@...pl>

    > Przykre, albo pies, albo nowa sofa.

    Chodzi mi o coś takiego, ale sprawdzonego przez kogoś, czy to nie śmierdzi
    za bardzo, nie niszczy mebli i czy działa w ogóle?
    http://www.futrzakowo.pl/produkt-7179.html

  • 5. Data: 2013-04-05 21:17:28
    Od: "destrojer" <d...@...pl>

    Użytkownik "Bydlę" <p...@g...com> napisał w wiadomości

    > Tak - nazywa się tresura.
    > ;>

    Pies stary, a mebel nowy. Psa ani kanapy nie wytresuje, potrzebne środki
    zapobiegawcze.

  • 6. Data: 2013-04-06 05:51:08
    Od: SJS <s...@p...pl>

    W dniu 2013-04-05 21:17, destrojer pisze:
    > Użytkownik "Bydlę" <p...@g...com> napisał w wiadomości

    > Pies stary, a mebel nowy. Psa ani kanapy nie wytresuje, potrzebne środki
    > zapobiegawcze.
    Zwinięta gazeta w rurkę
    Hasła - "złaź"
    Nie reaguje
    Gazetą po nosie - psy wyjątkowo nie lubią tego dźwięku
    Złazi po uderzeniu
    Po dwóch - trzech dniach nie włazi na mebel nawet ja nie ma gospodarzy

    --
    sjs

  • 7. Data: 2013-04-06 12:57:05
    Od: "destrojer" <d...@...pl>

    Użytkownik "SJS" <s...@p...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > Złazi po uderzeniu
    > Po dwóch - trzech dniach nie włazi na mebel nawet ja nie ma gospodarzy

    Super, a jak to zrobić gdy pies będzie sam w domu? Nie można go zamknąć i
    pies ma do niego dostęp.

  • 8. Data: 2013-04-06 18:18:43
    Od: Olo <j...@w...pl>

    W dniu 2013-04-05 19:03, destrojer pisze:
    > Istnieje jakiś środek którym można by spryskać nowozakupioną sofę, tak
    > by pies nie chciał się w nią wycierać i na nią wskakiwać?
    > Pewien niesforny terier tylko czeka na to.

    Swego czasu kiedy jeszcze byłem małym dzieckiem i jednym z mieszkańców
    domu była krzyżówka barana z pudlem zwana Erykiem, ulubionym zajęciem
    psa było wylegiwanie się na kanapie, najlepiej jeszcze jak była na niej
    położona czysta pościel, jak pamiętam moi rodzice walczyli na wszystkie
    sposoby aby oduczyć Eryka włażenia na łóżko. Kiedyś podczas jakiejś
    zabawy przez przypadek wylaliśmy na nie trochę jakiejś wody kolońskiej
    ojca. Od tego czasu, za żadne skarby nie można było nakłonić Eryka aby
    położył się na tym łóżku. Początkowo w ogóle nie kojarzyliśmy zależności
    pomiędzy wylaniem wody kolońskiej a nagłą niechęcią psa do wylegiwania
    się na kanapie. Dopiero po jakimś czasie ojciec odkrył, iż ubyła mu
    znaczna część "brutala" czy innego "warsa" i wtedy ktoś skojarzył, iż od
    tego czasu Eryk unikał jak diabeł święconej wody wylegiwania się na tej
    kanapie. Później pomimo upływu lat, pies nadal unikał wchodzenia na
    łóżko, ale tylko na to, co je polaliśmy. Może to jest sposób tym
    bardziej, iż teraz jest masa różnych takich zapachów w sklepach
    zoologicznych.

  • 9. Data: 2013-04-06 19:52:15
    Od: "destrojer" <d...@...pl>

    Użytkownik "Olo" <j...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > łóżko, ale tylko na to, co je polaliśmy. Może to jest sposób tym
    > bardziej, iż teraz jest masa różnych takich zapachów w sklepach

    Kurdę, no przecież o to pytam cały czas, a wy mi tu o
    truciu/straszeniu/tresowaniu psa.

  • 10. Data: 2013-04-06 19:53:37
    Od: SJS <s...@p...pl>

    W dniu 2013-04-06 12:57, destrojer pisze:
    > Użytkownik "SJS" <s...@p...pl> napisał w wiadomości

    > Super, a jak to zrobić gdy pies będzie sam w domu? Nie można go zamknąć
    > i pies ma do niego dostęp.
    Po kilku dniach pamięta gdzie nie wolno wchodzić

    --
    sjs