eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowaniestary komin jako kanał wentylacyjny. jaki tani wkład? › Re: stary komin jako kanał wentylacyjny. jaki tani wkład?
  • Data: 2020-05-23 11:57:32
    Temat: Re: stary komin jako kanał wentylacyjny. jaki tani wkład?
    Od: WS <L...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Saturday, May 23, 2020 at 8:35:12 AM UTC+2, Uzytkownik wrote:

    > Nie tylko do "obowiązkowego kanału wentylacyjnego", ale przy gazie w
    > ogóle nie wolno podłączać okapów z wentylatorem do kanałów
    > wentylacyjnych. Nie chodzi tu tylko o to, że sobie możesz zrobić
    > krzywdę, ale możesz krzywdę wyrządzić sąsiadom.

    A w domu jednorodzinnym? Sam sie zastanawiam nad montazem takiego okapu...
    Mam kuchenke gazowa (nad nia chce okap z wyciagiem) + kociol gazowy atmosferyczny w
    piwnicy (ale piwnica nie ma polaczenia z reszta, nawet wejscie tylko z zewnatrz)
    W sumie wchodzi tez w gre wymiana kuchenki na elektryczna... (ale troche mi szkoda,
    bo dziala ;) )