  • Data: 2010-10-24 12:42:07
    Temat: Re: sterownik pokojowy
    Od: "tarnus" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:ia18od$mk3$1@news.onet.pl...

    > Ale w Twoim przypadku te głowice nie znajdują się w tym samym
    > pomieszczeniu, ani wspólnej przestrzeni grzewczej co termostat pokojowy,
    > dlatego też ich działanie jest niezależne, gdyż nie wpływają na pomiar i
    > regulację temperatury przez sterownik pokojowy.

    Dlatego napisałem "w pewnych sytuacjach". Nie zanegowałem twojej wypowiedzi
    ale tylko uzupełniłem, jeśli można było.

    > Nie ułatwia, ponieważ termostat pokojowy wyłącza kocioł i temperatura wody
    > na kotle spada poniżej zadanej.

    Na ekogroszek? To co, według ciebie robercik-us będzie latał po 20 razy na
    dobę rozpalać na nowo?
    Wiem że jesteś instalatorem i to dobrym instalatorem jak wywnioskowałem
    podczas wcześniejszych dyskusji ale też często piszesz siakieś dziwne
    teoryje.
    Przecież przy piecu n apaliwo stałe musi być jakiś zawór czterodrogowy czy
    choćby trójdrogowy który będzie regulowany automatem tak aby zawsze bez
    wzgledu na obciążenie kotła temperatura na jego powrocie spadała poniżej
    punkt rosy. W czasie gdy nie ma zapotrzebowania na ciepło kocioł "zwalnia"
    ze spalaniem do minimum, ale się nie wyłącza.

    Marek