  • 1. Data: 2011-06-06 07:35:52
    Temat: stevia sadzonki do kupienia, jak ktoś potrzebuje...:-)
    Od: s_13 <s...@i...pl>

    witam
    wczoraj spacerując po dziale warzywnym hipermarketu Auchan, pomiędzy
    doniczkami z ziołami wypatrzyłem stevię...:-) sadzonki, a właściwie
    już spore krzaczki 40 cm w cenie 4,90... więc jak ktoś szuka, to tam
    znajdzie...:-)
    BTW jak Auchan poradził sobie z przepisami, bo w Polsce stevią, jako
    środkiem sporzywczym, obrót jest zakazany, a na doniczce jak wół:
    "stevia - zdrowy cukier", choć znając życie nijak i nikt się tym nie
    przejmuje...:-)

    pozdrawiam
    s_13

  • 2. Data: 2011-06-16 15:24:51
    Od: Ania Rosinska <a...@g...com>

    On Jun 6, 3:35 am, s_13 <s...@i...pl> wrote:
> [...]
    > środkiem sporzywczym, obrót jest zakazany, a na doniczce jak wół:
    > "stevia - zdrowy cukier", choć znając życie nijak i nikt się tym nie

    Witam,
    a z jakiego jesteś miasta?
    w Katowicach nie widziałam tej roślinki a chętnie bym ją zakupiła,
    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2011-06-16 15:59:19
    Od: s_13 <s...@i...pl>

    On 16 Cze, 17:24, Ania Rosinska <a...@g...com> wrote:

    > Witam,
    > a z jakiego jesteś miasta?
    > w Katowicach nie widziałam tej roślinki a chętnie bym ją zakupiła,
    > Pozdrawiam

    Białystok... ale fakt nie wszędzie jest, mamy dwa Auchany i tylko w
    jednym było...

    pozdrawiam
    s_13