  • 1. Data: 2011-06-06 07:56:56
    Temat: Co zamiast tfui?
    Od: "severin" <s...@w...pl>

    Chciałbym posadzić coś na żywopłot do wysokości około 2-3m, ziemia ciężka,
    gliniasta. Odległość od tarasu do ogrodzenia, jakieś 2-3m. Przycinanie
    odpada, sasiad raczej mało ugodowy.

  • 2. Data: 2011-06-09 06:15:40
    Temat: Re: Co zamiast tfui?
    Od: "Ptok" <p...@o...pl>

    Ja posadziłem jałowce - zamierzam wyprowadzi je do takiej wysokości jak
    piszesz i potem przycinac aby zrobiły "ścianę" . Efekt uboczny , że kłujące
    cholery.

    Ptok

  • 3. Data: 2011-06-10 20:38:07
    Od: "Veronika" <veronika_veronika@spam_op.pl>

    Użytkownik "Ptok" <p...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Ja posadziłem jałowce - zamierzam wyprowadzi je do takiej wysokości jak
    > piszesz i potem przycinac aby zrobiły "ścianę" . Efekt uboczny , że
    > kłujące cholery.

    Jałowce, cisy i tuje to się podobno tylko na cmentarze nadają.
    Są trujące i rakotwórcze.

  • 4. Data: 2011-06-10 20:45:30
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Fri, 10 Jun 2011 22:38:07 +0200, Veronika napisał(a):

    > Użytkownik "Ptok" <p...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Jałowce, cisy i tuje to się podobno tylko na cmentarze nadają.
    > Są trujące i rakotwórcze.

    Kto mądry żre owe?
    --
    XL
    człowieka." Roberto de Mattei

    Prawda o GMO:
    http://www.gmowpolsce.com.pl/custom/Lisowska%20J%20o
    f%20Ecol%20and%20Health%202010.pdf

  • 5. Data: 2011-06-10 20:49:13
    Od: "Veronika" <veronika_veronika@spam_op.pl>

    > Kto mądry żre owe?

    Nie trzeba żreć.
    Wystarczy oddychać.

  • 6. Data: 2011-06-10 20:50:40
    Od: "Veronika" <veronika_veronika@spam_op.pl>

    Użytkownik "Veronika" <veronika_veronika@spam_op.pl> napisał w wiadomości

    > Nie trzeba żreć.
    > Wystarczy oddychać.

    A i dzieci zanim zmądrzeją żrą to i owo.

  • 7. Data: 2011-06-10 20:50:58
    Temat: Odp: Co zamiast tfui?
    Od: "Johnny" <j...@p...pl>

    Użytkownik "Veronika" strzela jak łysy warkoczem:

    > Jałowce, cisy i tuje to się podobno tylko na cmentarze nadają.
    > Są trujące i rakotwórcze.

    Werka, nie wiem czy masz w ogródku te czy inne rodzaje roślin, ale widze u
    Ciebie objawy poważnego zatrucia ;-)

    Zdroofka Johnny

  • 8. Data: 2011-06-10 20:53:27
    Od: "Veronika" <veronika_veronika@spam_op.pl>

    Użytkownik "Johnny" <j...@p...pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "Veronika" strzela jak łysy warkoczem:

    > Werka, nie wiem czy masz w ogródku te czy inne rodzaje roślin, ale widze u
    > Ciebie objawy poważnego zatrucia ;-)

    No mam.
    Ale malutkie i się zastanawiam czy czasem nie wyrwać.
    Jak się zaprę to bez ciężkiego sprzętu jeszcze dam radę.

  • 9. Data: 2011-06-10 20:53:54
    Od: "skryba ogrodowy" <s...@o...eu>

    > Użytkownik "Ptok" <p...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Jałowce, cisy i tuje to się podobno tylko na cmentarze nadają.
    > Są trujące i rakotwórcze.
    Ffffffffffszystkie?????????????
    Pozdrawiam z kuchni
    skryba

  • 10. Data: 2011-06-10 20:57:09
    Od: "skryba ogrodowy" <s...@o...eu>

    > Użytkownik "Johnny" <j...@p...pl> napisał w wiadomości

    > No mam.
    > Ale malutkie i się zastanawiam czy czasem nie wyrwać.
    > Jak się zaprę to bez ciężkiego sprzętu jeszcze dam radę.

    Zaprzyj sie koniecznie. Może popuścisz i jałowcom odpuścisz.
    skryba alternatywnie