  • Data: 2011-11-16 01:03:35
    Temat: Re: świetlówka vs żarówka
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 15 Nov 2011 19:00:09 +0100, nom napisał(a):

    > Latem dzień dłużej trwa i mniej się świeci. :-)

    A ja lubię siedzieć nocami. ICMPTZ? ;)

    > Halogenowa delikatna? W samochodzie używa się halogenowych a trzęsie na
    > naszych drogach i jakoś nie przepalają się szybko.

    Nie znam konstrukcji tych samochodowych, ale tam to musi być jakoś
    sensownie rozwiązane. Domowe, tanie, ponoć można szybko wykończyć przez
    zwykłe poruszanie.

    > Punktowe? A zwykłą żarówka daje punktowe światło?
    > http://image.ceneo.pl/data/products/1712715/f-osram-
    zarowka-halogenowa-energy-saver-42w-e27.jpg

    Większość popularnych reflektorków daje światło punktowe. Poza tym ten
    Osram kosztuje ok. 7zł, a ma żywotność raptem dwa razy dłuższą niż żarówka
    za grosze.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl