    From: XL <i...@g...pl>
    Newsgroups: pl.rec.dom
    Subject: Re: świetlówki -jakie Wasze doświadczenia?
    Date: Tue, 15 Sep 2009 19:53:07 +0200

    Dnia Tue, 15 Sep 2009 11:32:51 +0200, kogutek napisał(a):

    > Nie patrz na ceny przez zasobność swojego portfela. To co dla Ciebie jest drogie
    > dla innych jest tanie. Drożyzna to pojęcie subiektywne.

    Własnie ze względu na zasobność mojego portfela piszę, że nie stać mnie na
    tak drogie badziewie, jakie jest powszechnie produkowane. I piszę to w
    sensie ogólnym, nie tylko ze wzgl. na świetlówki z rtęcią. Kupuję rzeczy
    DOBRE, ale tak trudno je dziś znaleźć. I płacę za nie krocie, skoro sa
    warte. Stać mnie tylko na rzeczy dobre.
    Skoro ktoś wydaje krocie na powszechnie produkowane badziewie, które dla
    niego jest tanie, to znaczy, że własnie jego nie stać na myślenie zgodne z
    poczuciem dobra ogólnego i ekologii.
    --

    Ikselka.