  • Data: 2014-08-31 23:16:51
    Temat: Re: szelki do chodzenia po dachu
    Od: "Dariusz K. Ładziak" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik k...@g...com napisał:
    > Wspinacz idzie na własną odpowiedzialność i może gumy ze spranych majtek używać,
    nic nikomu do tego. Pasy i uprzęże są przeznaczone dla robotników najemnych. Drobna
    różnica z prawnego punktu widzenia.

    Ja pisałem o tej drugiej prawnej różnicy. Jak prowadząc działalność
    gospodarczą wyślę pracownika bez kompletu badań i szkoleń do pracy na
    wysokości i bez stosownego, atestowanego sprzętu asekuracyjnego to mi
    PIP z dupy jesień... Sam mogę się gumą od majtek asekurować - dopóki
    nie spadnę, PIP mnie może w pompkę! Ale jak spadnę - to Zalotny Uśmiech
    Słonia pokaże mi gest Kozakiewicza (czyli gdzie babcia koszyk nosiła),
    pozostali ubezpieczyciele podążą jego śladem - ani zasiłku, ani
    odszkodowania wypadkowego...

    I właśnie dlatego sprzęt powinien posiadać stosowne atesty, nawet jak
    sam PIP się przyczepić nie może.

    --
    Darek