    From: XXX <x...@x...xx>
    Newsgroups: pl.rec.dom
    Subject: Re: - szyba w kuchni na ścianie zamiast kafelek
    Date: Wed, 01 Jul 2009 15:36:12 +0200

    Moorek pisze:
    > Do miejsc gdzie szkło może się nagrzewać stosuje się szkło hartowane.
    > Szkła hartowanego nie obrabia się bo pęknie i rozsypie się w mak.
    > Dlatego żeby uciąć odpowiednie wymiary robi się to przed hartowaniem i
    > hartuje w piecu który ma kilka firm w Polsce - stąd tak wysoka cena.
    >
    > Jak znajdziesz producenta w swojej okolicy to możesz sam zlecić im
    > docięcie i hartowanie wtedy będzie to tańsze.
    > Ale uwaga - takie firmy przyjmują zlecenia np od kwoty 1500zł bo
    > drobnicy nie robią.
    > W Szczecinie jest taka firma GLASPOL na ul Kniewskiej możesz od niej
> [...]
    Mam tzw akwarium zaraz za kuchnia ale gazowa. zrobione jest tak że przy
    przy płycie gazowej jest zamontowana zwykła szyba ale 8 mm nie jak w
    standardzie 4 mm. Już ponad rok gotowania, pieczenia i innych różnych
    rzeczy robionych na kuchni gazowej nie spowodowały pęknięcia bądź zbicia
    tej szyby.
    Umiejętne użytkowanie nie powinno zniszczyc twojej szyby również.