  • Data: 2019-09-12 15:20:13
    Temat: Re: szyby do prysznica
    Od: collie <c...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 12.09.2019 o 11:43, Miroo pisze:

    > Pleksa nie za miękka?

    Jeśli chodzi o ogólną sztywność, to nie - 8 milimetrowa szyba
    z pleksi zachowuje się w praniu podobnie jak szyba szklana tej
    grubości. Niedawno montowałem taką akrylową szybę w parawanie
    nawannowym, bo oryginalna szklana rozsypała się w drobny mak
    przy montażu. Trzeba tylko uważać przy myciu jej - żadnych
    proszków. Ale u mnie to już zmartwienie żony, gdyż tylko ona
    korzysta z prysznica w wannie, choć w pokoju kąpielowym jest
    też kabina prysznicowa. Bo deszczownica nakapie na fryzurę.
    Po wypucowaniu, ta pleksi nie różni się od szkła obok.