  • Data: 2009-11-29 16:34:48
    Temat: Re: taram pam pam (fanfary) odpalilem kotlownie!
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:ac1fe285-21a9-4d6c-b6f4-d17f5b5f97bc@z41g2000yq
    z.googlegroups.com...
    > No czesc :)

    Ku mac, a mi wczoraj padl nowiutki kociol. Po prostu nie odpalil i wyswietla
    kod bledu. Co za szajs. Od poczatku nie wskazuje prawidlowo temp. CWU a
    teraz to. Zaprogramowalem by nagrzal z rana zanim rodzinka przyjedzie a tu
    kicha, w chalupie 11C.
    Ale gratuluje trudnego to trudnego, ale jednak postepu. :-)

    > Maniek -> poniewaz jeszcze nie mieszkam, bede sobie mogl pozwolic na
    > probe z wylaczeniem ogrzewania i obserwowania spadkow temperatur. To
    > jak tylko wygrzeje podlogowke -mysle ze ok tygodnia, moze poltorej.
    > Pierzynke mury juz maja cala (styropianowa) :)

    Przy tych temp. prawie nie widac spadkow. :-)

    Pozdro.. TK