  • 1. Data: 2009-02-21 17:48:42
    Temat: terakota w łazience na lastriko
    Od: Halina <h...@o...pl>

    Jak położyć płytki w łazience na lastriko,żeby się po pewnym czasie
    nie odważyły na jaki klej?Proszę o rade .Pozdrawiam Halina

  • 2. Data: 2009-02-21 18:12:20
    Temat: Re: terakota w łazience na lastriko
    Od: "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl>

    Użytkownik "Halina" <h...@o...pl> napisał w wiadomości
    m.googlegroups.com...

    > Jak położyć płytki w łazience na lastriko,żeby się po pewnym czasie
    > nie odważyły na jaki klej?Proszę o rade .Pozdrawiam Halina

    Lastriko pokaleczyć szlifierką, zagrubntować i na normalny klej do glazury
    kleić. Jeśli oczywiście musi to być położone na tym lastriko, bo naprawdę
    nietrudne, a mam wrażenie, że o wiele mądrzejsze będzie skucie tego
    lastriko. To najprawdopodobniej jest niezbyt gruba płyta wylana na izloacji
    z papy bądź lepiku (tak się kiedyś robiło), najtrudniej będzie to skuwanie
    zacząć, a jak już się gdzieś napocznie, to całość poleci piorunem. Wtedy
    będzie można zrobić izolację nowoczesnymi środkami i docelowa wysokośc
    posadzki w łazience będzie taka jak była (mniej więcej).

    J.

  • 3. Data: 2009-02-21 18:23:32
    Od: Halina <h...@o...pl>

    On 21 Lut, 19:12, "Jarek P." <jarek[kropka]p...@gazeta.pl> wrote:
> [...]
    > będzie można zrobić izolację nowoczesnymi środkami i docelowa wysokośc
    > posadzki w łazience będzie taka jak była (mniej więcej).

    Dzięki zaporadę .A bez kucja się nie da?
    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2009-02-21 19:04:29
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Sat, 21 Feb 2009 09:48:42 -0800 (PST), Halina napisał(a):

    > Jak położyć płytki w łazience na lastriko,żeby się po pewnym czasie
    > nie odważyły na jaki klej?Proszę o rade .

    Pisalem o tym niedawno:

    "Proponuje przed klejeniem (...) porządnie umyć, odczekać aż wyschnie i
    zagruntować jednym z dostępnych środków: Altas Cerplast, Knauf
    Haftemulsion, Knauf Spezialhaftgrund, Mapei Mapeprim SP.
    Podejrzewam, że Cerplast kupisz wszędzie, a z resztą będzie problem,
    jednakże Cerplast jest najgorszym z tych gruntów. Kleju mozesz uzyc
    zwyklego."

    Skorzystanie ze sposobu "Jarek P." spowoduje osłabienie i zapylenie
    powierzchni, nie polecam tego sposobu.

    --
    best regards,
    scream

  • 5. Data: 2009-02-21 19:29:47
    Od: Halina <h...@o...pl>

    On 21 Lut, 20:04, scream <n...@p...pl> wrote:

> [...]
    > best regards,
    > scream
    > Samobójcy są arystokracją wśród umarłych.

    Skorzystam z Pana sposobu ponieważ sąsiad jest uczulony na hałas.
    Czy Atlas plus może być ?
    Dzięki .Pozdrawiam
    Halina

  • 6. Data: 2009-02-21 19:53:22
    Od: "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl>

    > Skorzystanie ze sposobu "Jarek P." spowoduje osłabienie i zapylenie
    > powierzchni, nie polecam tego sposobu.

    Jakie osłabienie??? Lastryko jest przecież wylane na izolacji i dość słabo z
    nią związane, co tu będzie osłabione? a jego skucie da po pierwsze poziom
    podłogi taki jak był pierwotnie, po drugie umożliwi zrobienie izolacji
    p/wodnej z prawdziwego zdarzenia, po trzecie - płytki będą się trzymały
    lepiej, amen.
    A wady? Że się zapyli? Przy robieniu glazury i tak mieszkanie się zasyfi, a
    lastryko z takiej łazienki naprawdę się wykuwa bezproblemowo, wystarczy
    zacząć, a dalej to już nawet nie jest kucie, raczej podważanie, odchodzi
    całymi płatami, taką łazienkę u moich rodziców skuli dosłownie w pół
    godziny.

    J.

  • 7. Data: 2009-02-21 20:09:49
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Sat, 21 Feb 2009 11:29:47 -0800 (PST), Halina napisał(a):

    > Skorzystam z Pana sposobu ponieważ sąsiad jest uczulony na hałas.
    > Czy Atlas plus może być ?

    To drogi klej, zresztą nie ma potrzeby stosowania kleju elastycznego -
    chyba że wynika to z rozmiaru płytek.

    --
    best regards,
    scream

  • 8. Data: 2009-02-21 20:11:44
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Sat, 21 Feb 2009 20:53:22 +0100, Jarek P. napisał(a):

    > Jakie osłabienie??? Lastryko jest przecież wylane na izolacji i dość słabo z
    > nią związane, co tu będzie osłabione?

    Lastryko będzie osłabione. Nie wiem jak jest u Haliny, ale często bywa tak,
    że poziom podłogi w łazience jest 2 cm niżej niż reszty podłóg w
    mieszkaniu. W takim wypadku skuwanie lastryka w ogóle mija sie z celem ;)
    Zresztą Halina chce kłaść na lastryku, a nie na tym co pod nim.

    --
    best regards,
    scream

  • 9. Data: 2009-02-21 20:28:51
    Od: Halina <h...@o...pl>

    On 21 Lut, 20:53, "Jarek P." <jarek[kropka]p...@gazeta.pl> wrote:
    > Użytkownik "scream" <n...@p...pl> napisał w
    wiadomościnews:jvc60hnynve1$.1gi89f9mbe72u.dlg@40tud
    e.net...

> [...]
    > zacząć, a dalej to już nawet nie jest kucie, raczej podważanie, odchodzi
    > całymi płatami, taką łazienkę u moich rodziców skuli dosłownie w pół

    Nie chodzi o zasyfienie mieszkania tylko o sąsiada-jak mówią nie ma
    rady na upierdliwego sąsiada .Na pewno ten sposób jest b.dobry
    Serdecznie dziękuje >pozdrawiam .Halina

  • 10. Data: 2009-02-22 19:42:09
    Od: "William Bonawentura" <n...@m...nie.pl>

    > Czy Atlas plus może być ?