    From: Mateusz Viste <m...@n...pamietam>
    Subject: Re: tesla w domu
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    <4...@g...com>
    <m...@m...org>
    <d...@g...com>
    <5bfcfc66$0$15114$426a74cc@news.free.fr>
    <e...@g...com>
    <5bfd160a$0$15180$426a74cc@news.free.fr>
    <4...@g...com>
    <b...@g...com>
    <5bfd5a79$0$3739$426a34cc@news.free.fr>
    <ptujsd$lif$1@node2.news.atman.pl>
    Date: 02 Dec 2018 08:19:07 GMT

    On Sat, 01 Dec 2018 19:28:22 +0100, Mateusz Bogusz wrote:

    > Kanciaste, to margines. Jak się weźmie w ciemno, to strzelam że będzie
    > to typ "prawie" sinusoida. Na takim lodówka startuje, a już z pewnością
    > wszystko inne co zasilane jest impulsowo.

    Wszelkie impulsowe urządzenia to oczywiste - ja to się wyłącznie o
    silniki martwiłem. Pompa CWU, wentylator w łazience i agregaty w
    lodówkach. Może by zadziałało na kwadratowym sinusie, a może nie.. A
    jeśli tak, to silnik mógłby grzać się więcej niż powinien. Słowem, szkoda
    mi było ryzykować dla oszczędności kilkunastu euro.

    Mateusz