    From: quent <x...@x...com>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: tynk silikonowy - jaki grunt
    Date: Tue, 02 Feb 2016 10:57:24 +0100

    On 2016-02-02 10:28, Kris wrote:

    > Ja robiłem elewacje SN-Malem Atlasa+ na to farba silikonowa Atlasa.
    > Póki co problemów nie odnotowano-6 lat już chyba minęło
    > Ten sn-mal jest bardzo twardy po położeniu przez co elewacja jest odporna na
    uszkodzenia mechaniczne. Dodatkowa zaleta takiego rozwiązania(tynk+farba) to to że
    możesz sobie w prosty sposób odświeżyć/zmienić kolor elewacji

    Czyli tynk mineralny malowany farbą silikonową?
    Ciekawe czy taka opcja wyjdzie taniej niż tynk silikonowy.
    25kg tego mineralnego atlasa jest prawie 6x tańszy niż tynku
    silikonowego, tyle, że dochodzi koszt farby i robocizna.

    Dom chcę mieć biały + piaskowy kolor na boniach. Tak to wygląda w planach:
    http://adobe.ly/1SpJQgF

    Tynk minerlany alasa po położeniu jest biały?

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info