  • Data: 2018-03-19 15:54:09
    Temat: Re: tyro na stop (poddasze nieużytkowe)
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 19.03.2018 o 15:19, uciu pisze:
    > Strych -> graciarnia, suszarnia itp.

    Mam identycznie.

    > W założonym budźecie mam do wyboru lepszą fasade lub biały podłogowy:
    > 0,32 FASADA lub 0,37 EPS80 Podłoga.

    Ja dałem podłogę EPS100 i szczerze po samym styropianie to bym za dużo
    (regularnie miesiącami) nie chodził. Ale też mam płytę osb na tym i jest
    w porządku.

    > Na to pójdzie płyta osb 10mm lub potem 2x10mm

    Ja dałem 8mm i po zimie 1/3 płyt na krawędziach jest mniej lub bardziej
    powyginana do góry - pewnie kwestia wilgoci i odwrócenia ich, a może
    same opadną w lato.

    U mnie miało dać się chodzić i być tanio. Ale skoro myślisz o 2x10mm to:

    1. Skoro 8mm się wyginają przy nabraniu wilgoci, to 10mm lepsze pewnie
    nie będzie. Wilgoć wzięły z powietrza więc druga warstwa też pewnie by
    się powyginała.

    2. Płyta 16mm czy 18mm pewnie by się już nie wygięła, ale taka płyta to
    był u mnie koszt już równy wylewce.

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz