  • Data: 2009-02-17 10:45:26
    Temat: Re: ustalono już czego to bedzie rok?
    Od: "Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Ikselka" <i...@g...pl> napisał w

    > Już tu kandydaturę kreta ktoś wczesniej poddał.
    > Tak, czy inaczej - kretowisko na kretowisku u mnie. Pod śniegiem nie widać
    > - nogi można połamać. Na wiosnę natomiast chyba padnę z grabiami...
    > Naliczyłam ze sto krecich kopców wokół domu :-O

    Dlatego zapobiegawczo od dwoch miesiecy kupuje na potege
    solary odstraszajace i inne urzadzenia na baterie.

    W zeszlym roku zadzialo skutecznie. Tylko ze za szybko sie popsuly
    i jak sie popsuly na jesien to krety zrobily sobie slodka zemste. :)

    Dlatego tez powtykam z 20 solarow do ziemi i zaden kret w tym
    roku nie bedzie dla mnie straszny. :)