  • 81. Data: 2009-02-22 09:52:29
    Temat: Re: ja oddaję głos na kota
    Od: Krystyna Chiger <k...@h...pl>

    Użytkownik Tadeusz Smal napisał:

    > :)
    > Dla mnie to jednak perfidna wredność
    > takie zaproszenie do zabawy po to aby ugryźć
    > Jak ktos przychodzi do mnie z dziećmi to zawsze ostrzegam,
    > żeby nie głaskać ani nie reagować na jego zaczepki
    > bo pogryzie
    > :)

    Słusznie, kot nie jest zabawką dla gości. I umiał to przekazać :)

    Najpiękniejszą muzyką przed snem

  • 82. Data: 2009-02-22 09:53:39
    Od: Katarzyna Tkaczyk <k...@p...pl>

    Katarzyna Tkaczyk pisze:

    >, nie kładła się na brzuch,

    Oczywiście miałam na myśli plecy, brzuchem do góry :)

  • 83. Data: 2009-02-22 09:57:40
    Od: Krystyna Chiger <k...@h...pl>

    Użytkownik Katarzyna Tkaczyk napisał:

    > Żeby z tymi kotami było to takie oczywiste :)) Ja miałam kocicę, która
    > podchodziła, łasiła się, głaskało się ją, a po jakimś czasie nagle
    > atakowała, chyba gdy się to znudziło, nie kładła się na brzuch, bo to
    > zaproszenie do zabawy byłoby oczywiste :)) Ale ja miałam ja wyczutą i
    > wiedziałam kiedy przestać :)

    Czyli po prostu rozumiałaś ją. Zwierzę ma ograniczone środki wyrazu
    i przekazuje nam swoje oczekiwania tak, jak potrafi. My, ludzie
    (podobno mądrzejsi) wymagamy żeby zwierzak rozumiał nasze polecenia,
    a często sami nie umiemy go zrozumieć :>

    Najpiękniejszą muzyką przed snem

  • 84. Data: 2009-02-22 10:07:07
    Temat: Re: Głosowanie na maskotkę roku!!!
    Od: Barbara Miącz <s...@i...te.ria.pl>

    Użytkownik Dirko napisał:

    > Hejka. Krety żywią się głównie dżdżownicami. :-(

    To powinny ryć głównie przy kompostowniku

    > http://www.przyrodapolska.pl/styczen05/kret.htm

    Pozdrawiam, Barbara

  • 85. Data: 2009-02-22 10:36:43
    Od: Katarzyna Tkaczyk <k...@p...pl>

    Krystyna Chiger pisze:

    > Czyli po prostu rozumiałaś ją.

    Nie nazwałabym tego zrozumieniem, bo nie rozumiem dlaczego tak robiła :)
    Ale szanowałam (to chyba dobre słowo) jej zachowanie.

    >Zwierzę ma ograniczone środki wyrazu
    > i przekazuje nam swoje oczekiwania tak, jak potrafi. My, ludzie
    > (podobno mądrzejsi) wymagamy żeby zwierzak rozumiał nasze polecenia,
    > a często sami nie umiemy go zrozumieć :>

    Nie umiemy czy po prostu nie chcemy? moim zdaniem to drugie :)

    Pozdrawiam
    Kaśka

  • 86. Data: 2009-02-22 11:09:37
    Od: Krystyna Chiger <k...@h...pl>

    > Nie nazwałabym tego zrozumieniem, bo nie rozumiem dlaczego tak robiła :)
    > Ale szanowałam (to chyba dobre słowo) jej zachowanie.

    Prawdopodobnie wcześniej próbowała powiedzieć inaczej, ze ma dość
    głaskania, ale nie zauważyłaś.

    > Nie umiemy czy po prostu nie chcemy? moim zdaniem to drugie :)

    Niestety często to drugie :(

    Najpiękniejszą muzyką przed snem

  • 87. Data: 2009-02-23 08:30:35
    Od: "skryba" <s...@o...eu>

    >    Hejka. Krety żywią się głównie dżdżownicami. :-(

    Tyko wtedy, kiedy mają ochotę na spaghetti.
    Jak mają ochotę na schabowego to znajdują turkucia.
    :-))

    Pozdrawiam pogodnie

  • 88. Data: 2009-02-23 21:46:59
    Od: "piotrh" <p...@t...pl>

    Użytkownik "Jerzy Wierzchnicki" <j...@p...onet.pl>
    napisał w wiadomości news:gneopq$rqu$1@nemesis.news.neostrada.pl...
    > Wydawało się że tradycja już umarła ;-(
    > Ale starszyzna pamięta i odezwała się Moon'a głosem. Więc do dzieła,
    > jeśli takie jest grupy życzenie.
    > Ogłaszam wszem i wobec głosowanie na maskotkę roku ogrodniczego
    > 2009/2010 !! Rok ogrodniczy zaczyna się 21 marca 2009 i kończy 20 marca
    > 2010. Panowanie nowego potwora trwać aż rok będzie, więc wybór musi być
    > słuszny i przemyślany!

    Jak kiedyś tak i dziś proponuję

    sikorkę

    jednego z lekarzy ogrodowych, nieustannie o zgrozo trzebionego
    przez hordy miauczących myśliwych.

    --

    pozdrawiam!
    piotr

  • 89. Data: 2009-02-27 11:04:06
    Temat: Re: ustalono już czego to bedzie rok?
    Od: "Kajetana Kinga" <k...@g...pl>

    Użytkownik "Moon" <A...@y...com> napisał w wiadomości
    > trochę nie czytałem...
    > więc co to będzie - rok pingwina?
    >
    > moon
    A nie może być 2gą kadencję biedronka? :)
    Mi tam się podoba.

    Kaja

  • 90. Data: 2009-02-27 11:32:18

    > A nie może być 2gą kadencję biedronka? :)
    > Mi tam się podoba.

    Więcej maskotek na jeden rok, więc rok cudów, w ogrodzie też.