  • Data: 2017-03-28 22:51:56
    Temat: Re: "uszczelnienie" moskitiery
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 28 Mar 2017 00:51:00 -0700 (PDT), s...@g...com napisał(a):

    > Kleiło sie je dobrze. Starczylo umyć rame jakims odtłuszczaczem.
    > Odlepiasz kawałek papieru zabezpieczającego kleisz od góry. W moich oknach jest
    nawet rowek w który one pasują. I potem stopniowo odklejasz papierek i kleisz.
    > Na samym dole obcinasz nożyczkami.
    >
    > Może mieliście po prostu kiepski klej albo tłuste ramy?

    Ramy oczyściłem, pewnie klej kiepski. Dwa dni trzymało i zaczęło odpadać.
    Tydzień z tym się męczyłem i w końcu w akcie desperacji zalałem to glutem
    na ciepło. Pewnie trzyma do dziś.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl