  • 61. Data: 2014-07-21 15:25:58
    Temat: Re: walka z wełnowcami
    Od: bbjk <a...@b...cc>

    W dniu 2014-07-21 15:21, FEniks pisze:

    > I to ja tu jestem okrutnicą?

    Że koty to okrutne małe dranie, już pisałam.
    Ale i tak je się lubi, a nawet uwielbia. Więc się nie przejmuj.
    "Grunt to styl".
    --
    B.

  • 62. Data: 2014-07-21 15:30:01
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pani Ewa napisała:

    > Na cóż, takie życie - bąki zbijasz, to potem pod oknem
    > o czyjąś łaskę się modlisz.

    Sytuacja życiowa go do tego pchła.

    --
    Jarek

  • 63. Data: 2014-07-21 19:02:37
    Od: FEniks <x...@p...fm>

    > Sytuacja życiowa go do tego pchła.

    Cóż tu dużo gadać - mięczak z niego i już.

    Ewa

  • 64. Data: 2014-07-21 19:03:00
    Od: FEniks <x...@p...fm>

    W dniu 2014-07-21 15:25, bbjk pisze:

    > Że koty to okrutne małe dranie, już pisałam.
    > Ale i tak je się lubi, a nawet uwielbia. Więc się nie przejmuj.
    > "Grunt to styl".

    A grunt ponoć zabija.

    Ewa

  • 65. Data: 2014-07-21 19:06:53
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pani Ewa napisała:

    > Cóż tu dużo gadać - mięczak z niego i już.

    Tym razem bym mu to puścił płazem.

    --
    Jarek

  • 66. Data: 2014-07-21 19:18:08
    Od: FEniks <x...@p...fm>

    > Tym razem bym mu to puścił płazem.

    Nie ma tak dobrze, motyla noga!

    Ewa

  • 67. Data: 2014-07-21 19:33:24
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pani Ewa napisała:

    > Nie ma tak dobrze, motyla noga!

    I tak się zasłoni.

    --
    Jarek

  • 68. Data: 2014-07-21 20:18:58
    Od: FEniks <x...@p...fm>

    > I tak się zasłoni.

    To do diabła go poślę.

    Ewa

  • 69. Data: 2014-07-21 20:26:11
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pani Ewa napisała:

    > To do diabła go poślę.

    Aż zajęczy.

    --
    Jarek

  • 70. Data: 2014-07-21 20:34:45
    Od: "Dirko" <j...@w...pl>

    Użytkownik "Krycha" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Ja Was "kręcę", ale napisaliście dużo o zwalczaniu wełnowców na drzewach
    > owocowych, a w szczególności na jabłoniach.

    Hejka. Widzę wyraźnie jak poważne skutki w postaci torsji twórczych
    wywołują upały.
    Pozdrawiam milcząco Ja...cki