  • Data: 2009-11-06 09:17:50
    Temat: Re: wieniec - podmurowanie pełnymi cegłami
    Od: Krzemo <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 6 Lis, 09:59, "kris" <k...@p...onet.pl> wrote:
    > Użytkownik "Krzemo" <p...@g...com> napisał w
    wiadomościnews:eb917ba4-90ba-45d4-8b09-daadd8fee28d@
    l2g2000yqd.googlegroups.com...

    > Jedyne co moge zaproponować to niormalny strop żelbetonowy a nie teriva;))
    > Sprawdzone od lat rozwiazanie

    To prawda. Też uważam że najlepsze, choć zwykle sporo droższe (ale
    bywają wyjątki).

    > Albo się odezwę
    >
    > Co może być droższe do wykończenia na dalszych etapach- co miałeś na myśli?

    Krzywe ściany, murowanie z "prześwitami na przestrzał", strop ala
    "galopująca merry", teriwkę o dużej rozpiętości bez żeber
    rozdzielczych w dodatku krzywo, za niskie nadproża w drzwiach (no bo
    tak wyszło z "pustaka"), źle rozplanowane lub zrobione schody
    betonowe, nieszczelne izolacje (bo po co lepik, papa przecież jest
    szczelna) itp. Można by wymieniać długo

    > Ja mam normalnie zbudowany dom i nic złego sie nie dzieje.

    No właśnie. Inni mogą nie mieć tyle szczęścia i im wybudują dom "tak
    jak zawsze robiłem".
    ;-)

    > I widuje
    > podobnych domów setki i ludzie mieszkają w nich.

    Nie wszystko widać gołym okiem. Np. "wyprostowanej" ściany nie
    odróżnisz od tej zrobionej od razu prosto.
    ;-)

    > Pozdrawiam,
    >  Krzemo.

    O! Czemu się podpisujesz w moim imieniu?
    ;-)

    Pozdrawiam,
    Krzemo.