  • Data: 2012-08-10 20:01:31
    Temat: Re: włączniki schodowe podwójne - warto?
    Od: "tynkiozdobne.pl " <t...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    kiki <l...@l...net> napisał(a):

    > "tynkiozdobne.pl " <t...@W...gazeta.pl> wrote in message

    > Ale jak przełączałeś stanem a ni impulsem to będą się grzały. Trzymałeś
    > pociągnięty elektromagnes. Tam jest napisane 1 godzina maksymnalny czas
    > podania napięcia sterującego.
    > Świetlówki z indukcyjnym statecznikem faktycznie zepsują wszystko. garaż z
    > wieloma takimi załatwi każde styki.
    > Trzeba przewidzieć czym sie będzie sterowało.

    Historia wyglądała następująco. Osprzęt Legranda Sistena Live, nie było
    wyjścia i trzeba było kupić łączniki dzwonkowe do tych bistabilnych Hagerów.
    Tyle że ten osprzęt ma piktogramy dzwonków, więc zamówiłem dodatkowo same
    klawisze. I już podczas montażu osprzętu coś niegrało, idealnie to one nie
    pracowały. Okazało się, że po jakimś czasie potrafiły nieodbić. To też
    pomogło w spaleniu jednego modułu. Po całej akcji Legrand wymienił mi te
    klawisze i przyznał, że nie pasowały do rozmiarowo do dzwonkowych.