    Subject: Re: wodny chleb z szarej wody
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    From: Uzytkownik <a...@s...pl>
    Date: Thu, 15 Jul 2021 17:24:48 +0200

    tvn-polish-television-holding-bv-ma-siedzibe-na-lotn
    isku-w-amsterdamie-nie-zatrudnia-ani-jednego-pracown
    ika

    -moje-pobicie-wyrezyserowal-kurski/vng0fw6

    sh-television-holding-bv-amsterdam-lotnisko-schiphol

    > Żeby inni przeczytali twoje pizdziak vel runt dziura w dupie wypociny musiałem cie
    odpowiedzią wyciągnąć z ich kfów. Jesteś tutaj tak niepopularny że gdybyś napisał że
    rozdajesz złote monety to nikt by się nie zgłosił bo nikt by nie przeczytał z
    wyjątkiem może dwóch osób. Sorki za wyciągnięcie debila z kfów, obiecałem niedawno że
    nie będę mu tutaj odpisywał bo kopie ojca po jajach jak nogę do szczania podnosi.

    Napisz jeszcze jakąś głupotę. Nie będzie mądrze, ale będzie śmiesznie.