    From: Runt <r...@s...prv>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: wodny chleb z szarej wody
    Date: Thu, 15 Jul 2021 17:57:58 +0200

    W dniu 2021-07-14 o 12:37, kanalia Zenek Kapelinder pisze:
> [...]
    tvn-polish-television-holding-bv-ma-siedzibe-na-lotn
    isku-w-amsterdamie-nie-zatrudnia-ani-jednego-pracown
    ika

    -moje-pobicie-wyrezyserowal-kurski/vng0fw6

    sh-television-holding-bv-amsterdam-lotnisko-schiphol

    > Żeby inni przeczytali twoje pizdziak vel runt dziura w dupie wypociny musiałem cie
    odpowiedzią wyciągnąć z ich kfów. Jesteś tutaj tak niepopularny że gdybyś napisał że
    rozdajesz złote monety to nikt by się nie zgłosił bo nikt by nie przeczytał z
    wyjątkiem może dwóch osób. Sorki za wyciągnięcie debila z kfów, obiecałem niedawno że
    nie będę mu tutaj odpisywał bo kopie ojca po jajach jak nogę do szczania podnosi.

    zenusiu, jestes PSYCHOLEM. wiesz nawet kto i kogo ma w kf. ty zenusiu
    jesteś tak popularny jak kogut w chlewie krisa czy janusza. jesteś
    chłopie ostro walniety w potylicę. stąd ta echolalia. lecz się na nogi
    żałosny bufonie.

    --
    Runt