  • Data: 2015-06-29 16:08:51
    Temat: Re: wybór kosiarki - nachylenie przy koszeniu
    Od: Adam <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2015-06-29 o 15:49, Maniek4 pisze:

    > Nie chodzi o brak pompy oleju tylko o ryzyko dostania sie oleju nad tlok
    > do komory spalania. Ograniczenie wg. wiekszosci producentow to przechyl
    > bodaj 30 stopni w kierunku cylindra.

    "Pompa oleju" - o której Dawid pisał, to układ tzw. "suchej miski
    olejowej". Kosiarką z takim silnikiem można kosić nawet ściany ;)
    Układ stosowany niekiedy w samochodach, i to nie tylko terenowych.

    Natomiast "dostanie się oleju nad tłok" - jaka możliwość przy silniku
    4-suwowym? Od góry, przez uszczelniacze? Nie bardzo. Od dołu, olej
    rozbryzgowy? Raczej niemożliwe.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam