    From: "Ergie" <e...@s...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: wycena remonty - czy komuś chce się zerknać ?
    Date: Mon, 27 Jan 2014 10:07:54 +0100

    Użytkownik napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:ed5a6f62-15e5-4e20-b484-2d2c74345178@go
    oglegroups.com...

    > Projektu nie widzimy, a tam może wyglądać to różnie. Nawet powieszenie
    > lampy za 30zł gdy ta kosztuje parę tysięcy może niektórym wydać się
    > nierozsądne.

    Wszystkie lampy są za kilka tysięcy? Bo ta pozycja się powtarza. Mnie to
    wygląda na klasyczne dojenie inwestora typu niska cena za "punkt", ale niżej
    drobnym druczkiem: +XX za zrobienie otworu p[od puszkę, +XX za powieszenie
    lampy, +XX za zamontowanie włącznika/gniazdka.

    > Zwykłe drzwi za 500zł z
    > regulowaną ościeżnicą to 100-150 zł, ale już razem z dostosowaniem otworu
    > do takiej stolarki może wynieść o wiele więcej.

    Wiesz u nas za 100-1500 to robią jak musza specjalnie przyjechać i
    zamontować jedne drzwi, tu jest kilka sztuk więc jeden dojazd i jedno
    rozkładanie się ze sprzętem ergo za sztukę powinno wyjść mniej. Ale masz
    rację jeśli nowy otwór ma być mniejszy niż obecny to może się okazać że cena
    jest usprawiedliwiona.

    Pozdrawiam
    Ergie