  • Data: 2020-02-18 20:55:18
    Temat: Re: wykonanie wylewki betonowej w starym domku
    Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu sobota, 8 lutego 2020 01:50:45 UTC-6 użytkownik Mateusz Bogusz napisał:
> [...]
    jest niepewna to czemu nie dac?

    > Jak piszesz o podłodze w domu na poziomie gruntu, do tego żeby tą rurę
    > zakopać 70cm poniżej, to przecież na zewnątrz domu to rura będzie ze
    > spadkiem. To na zewnątrz już mamy 80-90cm poniżej powierzchni gruntu.
    > Mnie przychodzi do głowy zupełnie odwrotna sytuacja niż Tobie - woda
    > będzie się lała do środka domu przez dziurę w fundamencie.

    Ale jak skoro jest spad? :)

    U siebie w jednym domu mam zbiornik okolo 70cm pod posadzka. Odplyw do niego wpada
    jakies 40cm od dna. W lato woda jest pompowana co jakies pare godzin. W zime, wcale.

    W drugim domu mam na rogu studzienke. Ma ze 2 m glebokosci i rozsacza wode po
    ogrodzie. Tyle ze ten dom jest stary i nie ma drenazu wookolo i woda sie w piwnicy
    zbiera.

    Nadal uwazam ze jesli jest podejrzenie ze gdzies tam sie woda moze zbierac lepiej
    miec drenaz bo latwiej sie jej pozbyc nawet jak wplynela nagle z zewnatrz i nawet jak
    tym drenazem niz jak drenazu nie ma i naplywa powoli ale ciagle.

    Ale jak tam se kto woli. Wazne aby wiedziec co sie robi i jakie to bedzie mialo
    skutki.