  • Data: 2018-08-09 11:18:50
    Temat: Re: wykrywacz do gwoździ w deskach
    Od: marios <d...@f...gd> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 08.08.2018 o 17:20, collie pisze:

    > Mam wykrywacz przewodów elektrycznych Brennenstuhl z wyświetlaczem LCD.
    > Kosztował mnie na Alledrogo 68 zł. Spisuje się w tej wykrywczej roli
    > znakomicie, ale w opisie ma 3w1, czyli ma wykrywać także metale
    > i drewniane belki w ścianach, choć w tych dwóch ostatnich rolach go
    > nie sprawdzałem. Z ciekawości więc teraz przestawiłem go na wykrywanie
    > metali: zareagował na gwoździk boazeryjny 1,5x20 umieszczony pod blatem
    > biurka.

    68zł czyli można zaryzykować zakup.
    Pytanie tylko z jaką prędkością można "skanować" deskę, bo jak trzeba
    powolutku to pewnie nie będzie mi się chciało.
    Ale czasem trafi się sąsiad po prośbie z jakimś własnym elementem i bodaj
    dwa razy już noże poszły do remontu bo jakiś fragment wkręta siedział głębiej.
    Kupię, przyda się czy nie, zawsze mam jakieś narzędzie. Podziękował.