  • Data: 2009-05-18 08:23:48
    Temat: Re: wynajem mieszkań - "oferta tylko dla firm"
    Od: wasu <w...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 15 Maj, 14:59, Pete <n...@n...com> wrote:

    > Polecam dokument ze strony ZUS:http://www.zus.pl/pliki/poradniki/porad3.pdf

    Poczytaj sobie to:

    http://www.biznesforum.pl/zalegly-zus-dra-vt8953.htm

    I zrozum że powyższy tekst oznacza że nie musisz złozyć
    deklaracji ZUS jesli zmieniła się podstawa ale nie zmieniła
    kwota jaką płacisz ..

    Jeśli natomiast płacisz minimalny ZUS to zmiana podstawy
    powoduje zmianę kwoty do zapłaty czyli IMO DRA musisz złożyć.

    I to sobie poczytaj:
    http://prawo.money.pl/grupa-pl_soc_prawo/zus;-;obowi
    azek;skladania;deklaracji;dra,watek,142086.html

    I jeszcze to:
    http://prawo.money.pl/grupa-pl_soc_prawo/czy;mozna;n
    ie;wysylac;do;zusu;deklaracji;dra,watek,491277.html

    I na koniec:

    W ogóle nie zrozumiałeś mnie nawet jeśli ci nie każą składać tej
    durnej
    deklaracji to ZUS to urząd gdze jest bałagan, gdzie mają cię często
    w życi a czasami chcą mają ochotę nie uznać Twoich świadczeń

    Ale to nic straconego - po pierwszej walce z ZUS'em o swoje
    zrozumiesz
    ... ZAWSZE lepiej jest mieć potwierdzny dokument niż go nie mieć

    PS .. Ostatnio walczę z nimi - od 2 lat o zwrot 12k .. i może
    mi się uda właśnie i tylko dlatego że składałem dokumenty co miesiąc

    W.