  • Data: 2019-01-12 20:36:25
    Temat: Re: wyznaczanie poziomu posadzki.
    Od: "Adam" <d...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Myjk napisał:

    > Nada się, ale rzeźba będzie. Mój wylewkarz latał z taką poziomicą wężową:
    > https://wypozyczalnia-poradzisz.pl/product/poziomica
    -wezowa-elektroniczna-nivcomp-h-25-pro/
    > Pozdor Myjk

    Kurna, poziomica wężowa elektroniczna? To pewnie działa na czujniku
    ciśnienia? czego to ludzie nie wymyślą:)

    Wszystkie przytoczone przykłady są bardzo dobre, tylko ich zastosowanie
    zależy od tego jak się leży.
    Ja kilkumetrowych poziomic nie posiadam, jakieś rury by się znalazły, ale
    żeby były proste to zapomnij:)
    Długie poziomice i łaty to są najtańsze metody, potem wężownica wodna,
    następnie laser.
    W moim przypadku najlepsze będzie wyznaczenie poziomu laserem metr nad
    posadzką i sprawdzenie patykiem wszystkich punktów na podłodze, będę mógł
    się zorientować w sytuacji bez kopania, potem wybiorę ziemię, wbije kołki i
    wypoziomuję, zrobię beton z wybranej ziemi z gruzem, zaleję i łopatą
    wyrównam, potem dam centymetr zaprawy samopoziomującej dla dokładnego
    wyrównania.

    Jeszcze wpadł mi do głowy pewien sposób wyznaczania poziomu kołków za pomocą
    poziomicy laserowej, wbijam w linii prostej kołki, pierwszy ustawiam na
    wysokości progu, potem puszczam poziomy laser w linii kołków na wysokości
    pierwszego kołka i następnie pozostałe kołki dobijam do linii lasera, bardzo
    proste i praktyczne.