  • Data: 2017-11-09 11:03:06
    Temat: Re: zabezpieczenie ogrodzenia przed kradzieżą
    Od: abomito <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > temat być może śmieszny i sam kilka lat temu bym
    > się zdziwił, gdyby mnie ktoś o to spytał.
    > Generalnie nigdy nie słyszałem ani nie widziałem
    > aby komuś ukradli ogrodzenie. Ogólnie przyjmuje
    > się, że ogrodzeń nie kradną.
    Nie kradną ogrodzeń...Też coś!Mnie zdjęli ok 50 metrów siatki.Fakt: byli za słabi,
    żeby to unieść, więc została.Ale o znajomych przyjechali samochodem...

    Dlatego ogrodzenia raczej robi się takie, żeby nie mogli ich ukraść.U Ciebie-
    wystarczy założyć zamkowe śruby i zaklepać zakrętki.
    Jeśli siatka- to wplata się linkę i kunsztownie je plącze.
    Przy siatce wplata się również taśmy plastykowe, ale to na zwierzynę.
    Ale: za za obrodzeniem jest dom.to jest główne żródło pożytku dla trutni.
    I cóż: kiedyś znajomy zostawił samochód ciężarowy na podwórku.Ale brama nie
    wytrzymała...
    Czyli- jak maja ukraść, to i tak ukradną.Do to złodziej decyduje...