  • Data: 2017-11-09 11:12:39
    Temat: Re: zabezpieczenie ogrodzenia przed kradzieżą
    Od: yabba <g...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-11-09 o 10:05, brunet.wp pisze:
    > Witam,
    >
    > temat być może śmieszny i sam kilka lat temu bym się zdziwił, gdyby mnie
    > ktoś o to spytał. Generalnie nigdy nie słyszałem ani nie widziałem aby
    > komuś ukradli ogrodzenie. Ogólnie przyjmuje się, że ogrodzeń nie kradną.
    >
    > Jednak patrząc z perspektywy złodzieja, wystarczy odkręcić 4 (CZTERY)
    > nakrętki aby całkowicie zdemontować jedno przęsło ogrodzeniowe. Szybko,
    > łatwo a zarobek spory (np. skup złomu). W 4 osoby można zdemontować i
    > załadować na samochód jedno przęsło w 30 sekund, a całe ogrodzenie w 5
    > minut.

> [...]

    Zależy w jakiej okolicy mieszkasz. Dwadzieścia lat temu był to popularny
    sport w całym kraju, teraz są to wyjątkowe przypadki.
    Musisz zabezpieczyć śruby przed odkręceniem rozklepując je albo lekko
    zaspawując. Są też nakrętki zrywalne - dokręcisz, ale łatwo nie
    odkręcisz. Na pewno zabezpieczy to przed menelami, którzy ukradną
    wszystko, żeby mieć 5 zł na wino.
    Jak fachowcy będą chcieli ukraść, to przyjdą z kątówką akumulatorową i
    odetną śruby.

    yabba