  • Data: 2018-02-06 22:07:53
    Temat: Re: zabezpieczenie przed zalaniem, lekka paranoja
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    nie. raz że w ciągu dnia usłyszę, a w nocy nie. wiec nocą może być za
    późno. dwa. obiecaliśmy sobie że będziemy wyłączać prąd bezpiecznikiem.
    (taka by nie wyłączyć lodówki, ale wyłączyć ładowarki, zasilacze,
    komputery) ale to nie działa. i tyle.

    > bez sensu, woda jest potrzebna niezaleznie od obecnosci ludzi na pokładzie.
    tak. rybom w akwarium. ale to bez związku
    > Natomiast moze byłoby wykonalne zrobic pomiar elektryczny jakis? Woda sie leje,
    przewodnosc czegos (podłogi?) sie zmienia, awaryjne zamkniecie głównego zaworu.
    kupiłem w chinach takie czujniki które zalane wodą uruchamiają alarm.
    ale problem jest taki. trzeba pamietać o wymianie baterii. raz zaczęło
    nam kapać z odpływu do szafki. a czujnik był pod szafką. więc zanim go
    zalało, my już taplaliśmy się w kałużach. nic się nie stało, ale
    zabezpieczenie okazało się marne.

    Zmywarki niemam, ale jak będę miał - oczujnikuje jak pralkę

    ToMasz