    From: "1634Racine" <m...@...cbqebml>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: zamiana malych swietlowek (35cm oprawka, 8W) na LED
    Date: Wed, 11 Nov 2020 01:10:06 +0100

    ToMasz w news:rntmdb$siq$1@dont-email.me
    > mam duże doświadczenie w kombinacjach z paskami ledowymi. możesz łączyć
    > paski ledowe różnych temperatur, kombinować...

    skoro masz doswiadczenie, to ja mam pytanie --> problem podstawowy: jakie
    parametry (wszelakie zwiazane z tasmami ledowymi) ma miec sprzedawana jako
    100cm tasiemka ledowa, zeby po jej pocieciu odcinek ok. 30-35 cm dawal
    swiatlo/oswietlenie w subiektywnym odczuciu rownowazne swiatlu tradycyjnej
    swietlowki 8W (patrz screens).
    (powiedzmy, ze mam dostep do tasmy cieplej, 27/2800K)

    > ale czy nie lepiej kupić gotowe oprawy? w hurcie są po 8 zł i da się
    > jednym rezystorem w sterowniku obniżyć moc.

    kierunek mojego dzialania -> (prawie) gotowiec, zadnych dluban typu
    rezystory, przelutowania, etc.