  • 1. Data: 2012-12-23 12:46:33
    Temat: zarówki minutówki - sa takie?
    Od: k...@g...com

    Czy istnieją takie zarówki, które same wylaczaja sie po jakims czasie, np. po jednej
    minucie?

    Jako panaceum na wciaz nie wylaczane swiatlo w pomieszczeniu przejsciowym, w ktorym
    nikt nie przebywa, ale tez nikt nie gasi swiatla - czy jest taka np. zarowka, ktora
    bedzie swiecic sie tylko przez minute, a pozniej zgasnie?

    W budynkach na klatkach schodowych sa takie automaty, ale nie chce i nie mam
    mozliwosci ingerowac w sciane, ani instalowac jakis urzadzen - stad pomysl, czy sa
    moze takie zarowki, co wylacza sie po minucie lub innym zblizonym czasie?

    Pozdrawiam
    (ja jestem ona)

  • 2. Data: 2012-12-23 20:06:52
    Temat: Re: zarówki minutówki - sa takie?
    Od: Paweł Muszyński <p...@b...org>

    W dniu 2012-12-23 12:46, k...@g...com pisze:
> [...]
    moze takie zarowki, co wylacza sie po minucie lub innym zblizonym czasie?

    http://allegro.pl/gniazdo-zarowki-sensor-ruchu-czujn
    ik-zmierzchu-e27-i2860532856.html

    (pierwsza aukcja z allegro).

    P.

  • 3. Data: 2012-12-23 20:55:19
    Od: Iksiński <grupy_WYTNIJ_TO_@_WYTNIJ_TO_poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Paweł Muszyński" <p...@b...org> napisał w
    wiadomości news:kb7kod$7pl$1@adenine.netfront.net...

    > http://allegro.pl/gniazdo-zarowki-sensor-ruchu-czujn
    ik-zmierzchu-e27-i2860532856.html

    > (pierwsza aukcja z allegro).

    U mnie w korytarzu świetnie to się sprawuje:
    http://allegro.pl/czujnik-ruchu-do-led-ledow-oswietl
    enie-ledowe-ek-i2883013855.html

  • 4. Data: 2012-12-24 09:03:32
    Od: "zlotowinfo" <d...@d...xx>

    Użytkownik "Iksiński" <grupy_WYTNIJ_TO_@_WYTNIJ_TO_poczta.onet.pl> napisał w
    wiadomości news:kb7njc$fi$1@node2.news.atman.pl...

> [...]
    > wiadomości news:kb7kod$7pl$1@adenine.netfront.net...

    ik-zmierzchu-e27-i2860532856.html

    > U mnie w korytarzu świetnie to się sprawuje:

    dobre jak ktoś ma prosty korytarz
    ja mam L

    erator/

  • 5. Data: 2012-12-28 14:04:36
    Od: "Jeffrey" <s...@w...onet.pl>

    Użytkownik wrote:
> [...]
    > nie mam mozliwosci ingerowac w sciane, ani instalowac jakis urzadzen
    > - stad pomysl, czy sa moze takie zarowki, co wylacza sie po minucie

    normalnie zainstalowałbym automat schodowy, koszt to wymiana
    wyłączników i automat a ingerować trzeba tylko w połączenia a nie w
    ścianę

    a i jeszcze trzeba zainwestować w elektryka bo sam tego nie zrobisz

    jeffrey

  • 6. Data: 2012-12-28 14:09:43
    Od: "Jeffrey" <s...@w...onet.pl>

    można zamontować przy lampie takie coś ale trzeba mieć miejsce
    http://www.fif.com.pl/produkt/36/528

    jeffrey

  • 7. Data: 2012-12-31 21:47:29
    Od: k...@g...com

    W dniu piątek, 28 grudnia 2012 14:04:36 UTC+1 użytkownik Jeffrey napisał:
> [...]
    > ścianę
    > a i jeszcze trzeba zainwestować w elektryka bo sam tego nie zrobisz

    Wylacznik schodowy, dziekuje za wskazowke.
    Znalazlam takie, co wchodza w puszke podtynkowa: teraz pytanie, czy mozna
    zainstalowac taki wylacznik schodowy chowany w puszcze fi60mm zamonytowac w puszcze
    wylacznika?
    Czyli automat do puszki wylacznika, a sam wylacznik zmieniony na dzwonkowy
    ("odskakujacy")?

    Instalacje 3 przewodow z ukladu schodowego mysle ze bede umiala sama przelaczyc, by
    wlaczyc w nia dwa wylaczniki/przyciski typu dzwonkowego. Najbardziej mnie nurtuje,
    czy ten automat moge w puszke wylacznika wlozyc, pod wylacznik?
    Bo nie chce niszczyc tynku strukturalnego i farby by wladac automat w puszke
    rozdzielajaca znajdujaca sie pod sufitem...

    Samo podlaczenie nie powinno byc trudne, tu mam przyklad
    http://www.marcus.org.pl/GTriderXC/FF/ASO205instukcj
    a.pdf

    W koncu wyrzynarke (zepsuty uchwyt) naprawilam juz sama...
    (https://groups.google.com/forum/?hl=id&fromgroups#!
    search/serwis$20bosch$20skil$20-$20wymiana$20uchwytu
    $20w$20wyrzynarce$20100$20z%C5%82$20hahaha/pl.rec.do
    m/vMCgEH1S7SE/kJMAFv5LkLYJ)

    M.

  • 8. Data: 2013-01-01 18:15:28
    Od: "Jeffrey" <s...@w...onet.pl>

    Użytkownik wrote:

> [...]
    > puszke rozdzielajaca znajdujaca sie pod sufitem...
    >
    > Samo podlaczenie nie powinno byc trudne, tu mam przyklad

    no właśnie wszystko zależy czy odpowiednie przewody schodzą do
    wyłącznika
    czy do puszki pod sufitem jest dostęp czy nie bardzo (bo tynk trzeba
    kruszyć)
    jaka jest instalacja teraz, opisz ile lamp i wyłączników, w jaki
    sposób się zapala, pytam pod kontem układu schodowego, ile żył
    wychodzi przy wyłącznikach itp

    jeffrey

  • 9. Data: 2013-02-20 10:58:48
    Od: "Jackare" <1...@t...com.pl>

    ps.com...
    Czy istnieją takie zarówki, które same wylaczaja sie po jakims czasie, np.
    po jednej minucie?
    (..)
    Pozdrawiam
    (ja jestem ona)

    Są też takie lampy - najczęściej plafony. Montuje się je na klatkach
    schodowych i np w długich korytarzach hotelowych. Mają zabudowany sensor
    ruchu i wyłącznik czasowy i zmierzchowy. Wszystko jest regulowane: czułość
    na ruch, poziom oświetlenia przy którym lampa się załączy i długość
    świecenia po załączeniu.
    --
    Jackare
    On

  • 10. Data: 2013-02-21 08:51:06
    Od: "Jan Koval" <j...@o...pl>

    Użytkownik "Jackare" <1...@t...com.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > ruchu i wyłącznik czasowy i zmierzchowy. Wszystko jest regulowane: czułość
    > na ruch, poziom oświetlenia przy którym lampa się załączy i długość
    Są. Tylko w stanie czuwania pobiera 3-5W (warto sprawdzić)
    czyli tyle ile taka ledówka a cena ża sensor ruchu przewyższa koszt ledówki.