    From: M <M...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: zgłoszenie budowy ogrodzenia - dziwne formalności
    Date: Tue, 20 Apr 2010 18:44:35 +0200

    s_13 pisze:

    > trzecia sprawa: mam na tym projekcie i na mapie dostać od gminy wpis,
    > że akceptuje projekt i nie wnosi zastrzeżeń, bo droga gminna,
    > nie potrafił podać żadnych podstaw prawnych dla tych dziwnych, moim
    > zdaniem, "dodatków" do zgłoszenia, jak nie uzupełnię, to on nie
    > przyjmie

    Nie może "nie przyjąć". Daj na biuro podawcze (nie idź do gościa),
    poczekaj 30 dni i olej. Owszem mogą w tych 30-tu dniach poprosić o
    uzupełnienie (ale muszą mieć podstawę prawną).

    Generalnie poszukaj w KPA jakie formalności musisz spełnić + przepisy
    szczegółowe (prawo budowlane).

    M.

    PS
    A tak na marginesie, ten gość nie może NIE PRZYJĄĆ. Zobacz np.
    http://www.wspolnota.org.pl/content/view/6184/

    Urzędasom to się w dupach przewraca. Pamiętaj, że tobie wolno zrobić
    wszystko, co nie jest zabronione, a oni mogą robić tylko to, co jest
    dozwolone. Więc jeśli nie ma przepisu, że mogą odrzucić podanie, to mają
    obowiązek przyjąć. Jak nie to skarga (może być telefoniczna, mailowa,
    nie musi być podpisana - może nawet być podpisana pseudonimem) - był
    taki wyrok NSA, gość podpisał maila pseudonimem.