    Date: Tue, 06 Jan 2009 20:38:00 -0800
    From: Magdalena Bassett <i...@b...com>
    Newsgroups: pl.rec.ogrody
    Subject: Re: zmowa milczenia

    Wanda Ch. wrote:

    > myślałam że zachwyci was ten ogród i ktoś napisze na temat ,albo że
    > też ma podobną stronę a tu nic.Ja oglądam go często ,szukam w nim
    > inspiracji jest jak plaster na ranę w tą pogodę.

    Jakby Ci tu odpowiedziec? Kazdy ma subiektywne spojrzenie na ogrody. Ten
    jest moze i piekny, ale dla mnie zbyt sterylny, zbyt grzeczny. Nie
    podobaja mi sie cementowe obrzeza, nie lubie wysp wsrod trawnikow.
    Jestem zachwycona iloscia i jakoscia roslin, podoba mi sie wrzosowisko.
    Brak mi w tym ogrodzie czegos milego, lekkiego, jakis rzezb, albo
    objektow sztuki, albo starego zelastwa, albo czegokolwiek, co by zlamalo
    te perfekcje.

    MB