  • 31. Data: 2017-03-29 20:35:16
    Temat: Re: zmywarka 45 vs 60
    Od: KIKI <h...@u...dl>

    On 29.03.2017 13:50, Kżyho wrote:

    > O boshe, ale stereotypem i patriarchatem zaleciało... Ech...

    To nie stereotyp :-) Takie jest życie. Jak kobieta nie karmi rodziny,
    dzieci to i nie sprząta i jest prawdopodobieństwo, że fleja :-)
    Mój kolega w 2016 rozwiódł się z taką, bo nic nie robiła, syf w domu i
    tylko go zdradzała z ludźmi z ogłoszeń randkowych :-) Pracować jej też
    się nie chyciało, on prcował :-)

  • 32. Data: 2017-03-29 20:58:10
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    > Żeby umyć jedną szklankę muszę mieć bieżącą ciepłą wodę przez kilka minut,
    > 2 może 3 minuty.

    Ludzie czytacie i nie reagujecie! 8-O

    Ale coś mi przyszło do głowy. Ja policzyłem sens ekonomiczny. Ale jeżeli
    mieszkałbyś np. na sacharze to faktycznie zmywarka zużywała by tam mniej
    *wody*.

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 33. Data: 2017-03-29 21:02:04
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    > Trzeba było tak pojechać z budowlańcami, a nie słabszymi od siebie :-)

    No ale kiedy, po robocie czy w trakcie? Po robocie to tak nie fair nagle
    odwracać kota ogonem. A w trakcie, to mi jeszcze by się odwdzięczyli na
    przyszłość kiedy bym nie patrzył :-)

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 34. Data: 2017-03-29 21:06:15
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2017-03-29 o 20:58, Mateusz Bogusz pisze:

    > Ludzie czytacie i nie reagujecie! 8-O

    Jak ktoś lubi w brudnych naczyniach, to nic nie poradzę.

  • 35. Data: 2017-03-29 21:12:48
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 29 marca 2017 21:06:17 UTC+2 użytkownik cef napisał:

    > Jak ktoś lubi w brudnych naczyniach, to nic nie poradzę.

    Zdążą mi się myć szklankę "ręcznie. Z 10-15 sekund na to potrzeba. I czysta jest.
    Rozwiń te 2-3 minuty na mycie szklanki. Co tam dokładnie robisz?

  • 36. Data: 2017-03-30 08:18:59
    Od: scruffty <s...@i...pl>

    Dnia Wed, 29 Mar 2017 15:33:13 +0200, Myjk napisał(a):

    > Dla nas, jak już pisałem, 60 jest za duża i nie daje się najczęściej
    > uruchomić raz dziennie

    a nie masz programu "połowa wkładu" czy jakoś tak? zwykle 60 to mają.

    --
    scruffty

  • 37. Data: 2017-03-30 08:24:13
    Od: scruffty <s...@i...pl>

    Dnia Wed, 29 Mar 2017 13:50:01 +0200, Kżyho napisał(a):

    > O boshe, ale stereotypem i patriarchatem zaleciało... Ech...

    Nie lubi =/= nie robi, ja też nie lubię, ale jak trzeba to trzeba.
    Poza tym oboje pracujemy, dzieci małe, czasu mało, zamiast myć gary wolę
    spędzić czas inaczej. Można jak mormoni strugać koło samemu do wozu z
    koniem, tylko nie każdego takie życie kręci.

    --
    scruffty

  • 38. Data: 2017-03-30 08:31:40
    Od: scruffty <s...@i...pl>

    Dnia Wed, 29 Mar 2017 15:39:18 +0200, Myjk napisał(a):

    > Pokaż fotkieeee, lub filma! ;)

    Taaa, i zaraz będzie, że źle zawibrowane, wykop za blisko szamba, słup
    krzywo stoi a pagórki źle zniwelowane:)

    --
    scruffty

  • 39. Data: 2017-03-30 09:29:15
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Thu, 30 Mar 2017 08:18:59 +0200, scruffty

    > a nie masz programu "połowa wkładu" czy jakoś tak? zwykle 60 to mają.

    Poprzedni Bosch miał, obecne Beko nie posiada bo to wersja bieda. Ale ten
    program w Boschu mnie nie zadowalał. :P Dlatego na przyszłość wolę dwa
    pełne poziomy 45 i drugą w tandem, razem będzie 90. ;) Nie będzie takich
    dylematów. Swego czasu zastanawiałem się jeszcze na 60 ale z serii "pro"
    (typu Winterhalter), co potrafi naczynia w _najwolniejszym_ (w sensie
    najdokładniejszym) programie zmywać w 20 minut, ale to koszmarne pieniądze
    są nawet jak się uda zanabyć jakąś powystawową.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 40. Data: 2017-03-30 09:31:27
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Thu, 30 Mar 2017 08:31:40 +0200, scruffty

    > Taaa, i zaraz będzie, że źle zawibrowane, wykop za blisko szamba,
    > słup krzywo stoi a pagórki źle zniwelowane:)

    ROTFL :DD Zrobiłeś mi dzień.

    BTW ja tam lubię, szczególnie wzgórki i pagórki. :D

    --
    Pozdor
    Myjk