  • 41. Data: 2017-03-30 11:50:08
    Temat: Re: zmywarka 45 vs 60
    Od: KIKI <h...@u...dl>

    On 30.03.2017 09:31, Myjk wrote:
    > Thu, 30 Mar 2017 08:31:40 +0200, scruffty

    > ROTFL :DD Zrobiłeś mi dzień.
    >
    > BTW ja tam lubię, szczególnie wzgórki i pagórki. :D

    Hahahaha ale jazda :-)

  • 42. Data: 2017-03-31 23:24:02
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2017-03-29 o 21:12, Kris pisze:

    > Zdążą mi się myć szklankę "ręcznie. Z 10-15 sekund na to potrzeba. I czysta jest.
    > Rozwiń te 2-3 minuty na mycie szklanki. Co tam dokładnie robisz?

    Odkręcam kran, zabieram płyn na gąbkę - juz jest 10 sekund, woda leci,
    szoruję środek szklanki kilkanaście sekund, jak herbata była w szklance
    czy kubku
    (bo szklanek nie używam) to jest osad i trzeba dołożyć kolejne sekundy.
    Potem trezba spłukać płyn - kolejne sekundy. Dodatkowo sprawdziłem
    w swoim kranie w kuchni: w czasie 2 minut wyleci jakies 12 litrów.
    W 10-15 sekund, to można sobie szklankę opłukać.
    Ale nie umyć.

    Ale tak właśnie sądziłem, że jak ktoś myje szklankę 10-15 sek,
    to ma inne poczucie standardu czystości i nie zobaczy oszczędności
    w przypadku użycia zmywarki.

  • 43. Data: 2017-04-01 13:59:17
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Fri, 31 Mar 2017 23:24:02 +0200, cef

    > Odkręcam kran, zabieram płyn na gąbkę

    Próbowałeś kiedyś w drugie stronę? :|

    Normalny człowiek odkręca wodę, moczy gabkę (ile to, 1s.?), zakręca wodę,
    pakuje płyn na gąbkę, szoruje naczynie (a nawet naczynia!), i znowu odkręca
    wodę bieżącą do opłukania. Powiadam Ci, w takim trybie zamaiast lać jałowo
    wodę przez 2 minuty i marnując 12L czystej wody, zamkniesz się w 10 sek. I
    nie, nie będzie brudne.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 44. Data: 2017-04-01 14:41:34
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2017-04-01 o 13:59, Myjk pisze:
> [...]
    > wodę przez 2 minuty i marnując 12L czystej wody, zamkniesz się w 10 sek. I

    Próbowałem, umiem myć tylko pod bieżącą wodą.
    Robiłem tak jak opisujesz, ale wtedy musiałem płukać odpowiednio dłużej.
    10 sekund to są brudne gary.

  • 45. Data: 2017-04-01 18:53:52
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Sat, 1 Apr 2017 14:41:34 +0200, cef

    > Próbowałem, umiem myć tylko pod bieżącą wodą.

    Widać za bardzo bierzesz sobie do serca *mycie pod bieżącą wodą*.

    > Robiłem tak jak opisujesz, ale wtedy musiałem płukać
    > odpowiednio dłużej. 10 sekund to są brudne gary.

    Nie było o garach, tylko o szklance. O szklance.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 46. Data: 2017-04-01 21:22:23
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2017-04-01 o 18:53, Myjk pisze:
    > Sat, 1 Apr 2017 14:41:34 +0200, cef

    > Widać za bardzo bierzesz sobie do serca *mycie pod bieżącą wodą*.

    > Nie było o garach, tylko o szklance. O szklance.

    10 sekund to brudna szklanka.
    Już widzę jak pijesz ze szklanki,
    która smakuje płynem do naczyń.

  • 47. Data: 2017-04-03 12:31:19
    Od: Kżyho <k...@c...pl>

> [...]
    > wodę przez 2 minuty i marnując 12L czystej wody, zamkniesz się w 10 sek. I

    Akurat ten sposób też mnie wk**wia maksymalnie i nie cierpię takiego
    otwierania i zamykania wody. Jak myję to myję, czyli włączam wodę, ona
    leci, a ja myję. Zamykam jak skończę albo tylko wtedy, jak jest jakiś
    naprawdę ostro zabrudzony garnek i trzeba się faktycznie nad nim dłużej
    pochylić, żeby doszorować.
    Ale na szczęście od 3 lat już zmywarka...

    Pzdr

    --
    /__/_* /
    / ) /_(//)()

  • 48. Data: 2017-04-03 14:25:10
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Mon, 3 Apr 2017 12:31:19 +0200, Kżyho

    > Akurat ten sposób też mnie wk**wia maksymalnie i nie cierpię takiego
    > otwierania i zamykania wody.

    Masz wodę odkręcaną niezależnie dwoma kurkami czy jak? :P

    > Jak myję to myję, czyli włączam wodę, ona leci, a ja myję.

    Ja wręcz przeciwnie i nie rozumiem takiego marnowania wody -- co nie
    zmienia faktu, że uważam zmywanie ręczne za gorszy wybór niż zmywarka.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 49. Data: 2017-04-03 22:21:55
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu środa, 29 marca 2017 11:57:15 UTC+2 użytkownik Kris napisał:

    > Dwie zmywarki to dobry pomysł,

    IMHO bezsensu :) Jedna 60tka i wiecej kompletow naczyn. Ja mam po dwa
    komplety sztucow, wszystkich talerzy, talerzykow etc. Dzieki temu nic nie
    myje recznie i z niczym sie nie szczypie ("a umyje bo zabraknie do
    wieczora"). I tez prawie zawsze sie zapelnia codziennie :) A jak zostaje
    miejsce to laduje rzeczy, ktore raczej zwykle plucz, niz myje - np.
    michy od psa :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 50. Data: 2017-04-04 20:06:09
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    > A jak zostaje
    > miejsce to laduje rzeczy, ktore raczej zwykle plucz, niz myje - np.
    > michy od psa :)

    Masakra. Przemycie i wytarcie ręcznikiem papierowym michy psa, zajmuje
    mi z 10 sekund. Pewnie niewiele dłużej niż ją wsadzasz do zmywarki. I
    mam sprawę załatwioną, a Ty się z tym brandzlujesz kolejną 1-2h.

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz