  • 51. Data: 2017-04-04 20:22:41
    Temat: Re: zmywarka 45 vs 60
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu wtorek, 4 kwietnia 2017 20:06:11 UTC+2 użytkownik Mateusz Bogusz napisał:

    > Masakra. Przemycie i wytarcie ręcznikiem papierowym michy psa, zajmuje
    > mi z 10 sekund. Pewnie niewiele dłużej niż ją wsadzasz do zmywarki. I
    > mam sprawę załatwioną, a Ty się z tym brandzlujesz kolejną 1-2h.

    Jak sypiesz tylko suche to sie nie dziwie :-) Do umycia zachnietych resztek
    mokrego zarcia (a moj tylko takie jada) trzeba goracej wody i skrobaka.
    A zeby umyc dokladnie uszczelke - trzeba szorowac dobre 2 minuty :-) To
    ja jednak wole raz na jakis czas wrzucic do zmywarki, ktora umyje to 2 x
    lepiej. Mi to zajmuje 3 sekundy, nie 1-2h :-)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 52. Data: 2017-04-04 20:46:56
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    > Jak sypiesz tylko suche to sie nie dziwie :-) Do umycia zachnietych resztek
    > mokrego zarcia

    Też czasami coś gotuje, ale skąd te "zaschnięte resztki"? Nakładam do
    michy, wołam psa, stawiam michę, stoję przy nim te 5 min coś tam robiąc
    kiedy je, biorę michę, płuczę, odkładam do pudełka z karmą. I tak dzień
    w dzień kiedy wracam z pracy.

    Jak miałem kota, to ten faktycznie czasami jadł, czasami nie ale też się
    tak nie ślinił jak pies :-)

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 53. Data: 2017-04-04 20:53:36
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    > Akurat ten sposób też mnie wk**wia maksymalnie i nie cierpię takiego
    > otwierania i zamykania wody. Jak myję to myję, czyli włączam wodę, ona
    > leci, a ja myję. Zamykam jak skończę albo tylko wtedy, jak jest jakiś
    > naprawdę ostro zabrudzony garnek i trzeba się faktycznie nad nim dłużej
    > pochylić, żeby doszorować.
    > Ale na szczęście od 3 lat już zmywarka...

    Mnie się wydaje, że mamy tutaj po prostu dwa obozy osób. Te które
    myją/sprzątają/odkładają na miejsce od razu po użyciu i te które
    zostawiają na później. Stąd potem dywagacje, że jednemu 10 sekund na
    opłukanie szklanki wystarczy, a inny 2 minuty musi lać wodę aby odmoczyć
    w tym czasie skorupę.

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 54. Data: 2017-04-04 21:00:36
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu wtorek, 4 kwietnia 2017 20:46:58 UTC+2 użytkownik Mateusz Bogusz napisał:

    > Też czasami coś gotuje, ale skąd te "zaschnięte resztki"? Nakładam do

    Ja nie gotuje - moj je tylko animonde gran carno - miecho z tluszczem i
    galareta. Czasem zje calosc, czasem zostawi sobie troche na pozniej :D
    Ale przede wszystkim to rozwala wszystko i resztki dostaja sie miedzy
    miche, a gumowa uszczelke (a miche ma spora - ze 35cm srednicy).
    Roznie bywa, a to po parunastu minutach juz zasycha i trzeba to potem
    drapac i domywac - recznie nawet nie jestem w stanie tego domyc tak,
    jak zmywarka :) A poniewaz wole inne zajecia niz szorowanie michy
    psa to czasem myje mi nia zmywarka. Od tego chyba w koncu jest, nie? ;)

    --
    Adam Sz.

  • 55. Data: 2017-04-04 22:15:01
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2017-04-04 o 20:53, Mateusz Bogusz pisze:

> [...]
    > zostawiają na później. Stąd potem dywagacje, że jednemu 10 sekund na
    > opłukanie szklanki wystarczy, a inny 2 minuty musi lać wodę aby odmoczyć

    To są dwa inne obozy.
    Jedni nie wiedzą nawet jak wygląda umyta szklanka.

  • 56. Data: 2017-04-05 22:22:33
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    > Jedni nie wiedzą nawet jak wygląda umyta szklanka.

    A umyta to taka od której się niczym nie zarazisz, czy taka która ładnie
    wygląda? :-)

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 57. Data: 2017-04-06 22:16:38
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2017-04-05 o 22:22, Mateusz Bogusz pisze:

    > A umyta to taka od której się niczym nie zarazisz, czy taka która ładnie
    > wygląda? :-)

    Trudno odkazić szklankę w temperaturze, którą
    wytrzymają ręce pod kranem. Musi być po prostu czysta.
    Nie wałkujmy już tego. Jest wiele różnych poziomów odbierania czystości.

  • 58. Data: 2017-04-06 22:42:13
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Z odkazaniem to raczej w knajpach, zeby na talerzu po kims nie jesc. W domu po
    domownikach nie ma az takiego wymogu co do zachowania czystosci zeby sterylizowac
    trzeba bylo.

  • 59. Data: 2017-04-07 10:55:16
    Od: Pete <n...@n...com>

    > Z odkazaniem to raczej w knajpach, zeby na talerzu po kims nie jesc. W domu po
    domownikach nie ma az takiego wymogu co do zachowania czystosci zeby sterylizowac
    trzeba bylo.

    Zwłaszcza jak się myje razem z michą po psie :P

    --
    Pete

  • 60. Data: 2017-04-07 15:33:36
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu piątek, 7 kwietnia 2017 10:54:47 UTC+2 użytkownik Pete napisał:

    > Zwłaszcza jak się myje razem z michą po psie :P

    Masz z tym jakis problem? :)
    Moj pies wylizuje wiekszosc talerzy po naszym jedzeniu. So what? ;)
    A jak mam faze to czasem kasamy razem wspolna kielbase. Widac psa nigdy
    nie miales. Pies to czlonek rodziny i nikt sie go nie brzydzi :-)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.