    From: "doslaw" <doslaw_usunto@_totez.zlo.pl>
    Newsgroups: pl.rec.dom
    Subject: Re: zmywarka do zabudowy electrolux
    Date: Thu, 29 Oct 2009 15:06:18 +0100

    wiadomości news:hca8vd$2nv4$1@newsread2.aster.pl...

    > Użytkownik "Kane" <k...@a...pl> napisał w wiadomości

    L_66010_2B_Karty_do_gry_GRATIS-39478,120.html

    > Pierwsze na co bym zwracał uwagę to poziom hałasu, zużycie wody i rozkład
    > koszy z możliwością regulacji + najlepiej dodatkowy kosz na same sztućce
    > (super rozwiązanie w porównaniu do pojemnika w koszu dolnym). Reszta typu
    > programy, połowa wsadu, suszenie to mało znaczące cechy.

    o to, to, to....
    kosze, ustawianie, przesuwanie, miejsce na dlugie noze, dzielony koszyk na
    sztucce (w sensie, ze mozesz miec polowe wielkosci, nie trzeba zajmowac tyle
    miejsca) i takie tam bajery

    pozniej wazne jest zeby bylo cicho, pozniej w miare oszczednie, a pozniej
    ilosc i jakosc programow
    mnie obecnie wystarczają 3 programy (35 minut, jakis taki zwykly lekki i
    hard)+dodatki typu opoznienie, pol wsadu czy przyspieszone mycie (chociaz 35
    min nie przyspieszy,a to calkiem dobrze myjacy program).. tych pierwszych 2
    dodatkow uzywalem mniej wiecej po rownej ilosci, natomiast przyspieszone
    mycie to z raz czy 2x

    a. jeszcze jedno
    zwykle producenci/sprzedawcy podaja min. zuzycie wody dla programu, ktory
    jest najbardziej oszczedny (i pewnie puszczony bez zabrudzinych naczyc)
    wiec, jak tu podają 15l to troche wydaje mi się dużo (tak o conajmniej 3
    litry)