  • Data: 2009-10-29 12:52:21
    Temat: Re: zmywarka do zabudowy electrolux
    Od: BbT <m...@g...com.a.spam.jest.be> szukaj wiadomości tego autora

    Kane wrote on 2009-10-28 07:51:
    > Witam
    >
    > szukam zmywarki do domu, wstepnie znalazlem cos takiego jak
    > http://www.electro.pl/produkt-ELECTROLUX_Zmywarka_ES
    L_66010_2B_Karty_do_gry_GRATIS-39478,120.html

    > tj ELECTROLUX ESL 66010
    >
    > Ma ktos takie cuś ? Jakie opinie ?

    Ja mam 66010 X, czyli wersje z panelem na wierzchu. Uzywam od 1,5 roku i
    jestem bardzo zadowolony. Koszyki metalowe. Jakas regulacja jest, ale
    szczegolow nie zdradze, bo nigdy nie uzylem. Jest cicha i ma fajny
    szybki program, ktorego b.czesto uzywam. W przeciwienstwie do innych
    zmywarek po krotkim programie naczynia sa praktycznie suche.

    --
    Pozdrawiam,
    BbT