  • 1. Data: 2009-10-28 06:51:30
    Temat: zmywarka do zabudowy electrolux
    Od: "Kane" <k...@a...pl>

    Witam

    szukam zmywarki do domu, wstepnie znalazlem cos takiego jak
    http://www.electro.pl/produkt-ELECTROLUX_Zmywarka_ES
    L_66010_2B_Karty_do_gry_GRATIS-39478,120.html

    tj ELECTROLUX ESL 66010

    Ma ktos takie cuś ? Jakie opinie ?

    Wymagania: dobrze by bylo gdyby miala suszenie kondensacyjne, musi miec
    zintegrowany panel i metalowe koszyki + regulacja gornego poziomu kosza.
    Nie wiem na co jeszcze mam patrzec bo nigdy nie mialem zmywarki ;)

    Cena: nie chcialbym wydac wiecej niz 1600zl
    Alternatywa: Beko bez wymiennika ciepla ale za to z 5 letnia gwarancją ;)
    Tyle ze BEKO odradzaja wszyscy, wraz z sprzedawcami w sklepach (mimo ze BEKO
    mają ale pewnie wola sprzedac drozsza zmywarke).

    Pozdrawiam

    Kane

  • 2. Data: 2009-10-28 17:37:59
    Temat: Re: zmywarka do zabudowy electrolux
    Od: Grzegorz Janoszka <G...@n...Janoszka.pl>

    Kane wrote:
    > Wymagania: dobrze by bylo gdyby miala suszenie kondensacyjne, musi miec
    > zintegrowany panel i metalowe koszyki + regulacja gornego poziomu kosza.
    > Nie wiem na co jeszcze mam patrzec bo nigdy nie mialem zmywarki ;)

    Szukasz 30 funkcji, a i tak będziesz używał jednej i tej samej przez
    cały czas :)
    Olej suszenie kondensacyjne, weź taką, co jest ekonomiczna w sensie
    zużywania energii i wody oraz z dobrej firmy. Electrolux czy Bosch są
    OK. Przydaje się zawór na końcu węża zabezpieczający przed zalaniem, ale
    obecnie sporo zmywarek go ma.

    --
    Grzegorz Janoszka

  • 3. Data: 2009-10-28 19:34:48
    Od: Mamut <c...@g...com>

    > tj ELECTROLUX ESL 66010
    >
    > Ma ktos takie cuś ? Jakie opinie ?

    mam praktycznie odpowiednik tej tyle ze wolnostojąca. Przez rok nic
    zlego sie nie dzieje. Ale skorzystalem z promocji na gwarancje 5letnią
    wiec mam jeszcze 4 lata spokoju. Co do ilosci programow i bajerow to
    osoba wyzej ma racje w 95% uzywasz jednego programu, 5 % drugiego a
    reszty nigdy. A bajery... sa po to zeby cie przyciagnać przy zakupie
    potem zapominasz o tym.

  • 4. Data: 2009-10-28 19:42:09
    Od: XL <i...@g...pl>

    Dnia Wed, 28 Oct 2009 12:34:48 -0700 (PDT), Mamut napisał(a):

    > Ale skorzystalem z promocji na gwarancje 5letnią
    > wiec mam jeszcze 4 lata spokoju.

    Dokłądnie jak ja. To daje spory komfort.

    > Co do ilosci programow i bajerow to
    > osoba wyzej ma racje w 95% uzywasz jednego programu, 5 % drugiego a
    > reszty nigdy. A bajery... sa po to zeby cie przyciagnać przy zakupie
    > potem zapominasz o tym.

    Mam inną, ale używam funkcji przyspieszenia głównych programów, opóźnienia
    startu, programu intensywnego oraz mycia wstępnego. Tyle. Opcja połowy
    wsadu czasem tylko.
    --

    Ikselka.

  • 5. Data: 2009-10-28 20:18:46
    Od: "Boombastic" <b...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Kane" <k...@a...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > zintegrowany panel i metalowe koszyki + regulacja gornego poziomu kosza.
    > Nie wiem na co jeszcze mam patrzec bo nigdy nie mialem zmywarki ;)

    Pierwsze na co bym zwracał uwagę to poziom hałasu, zużycie wody i rozkład
    koszy z możliwością regulacji + najlepiej dodatkowy kosz na same sztućce
    (super rozwiązanie w porównaniu do pojemnika w koszu dolnym). Reszta typu
    programy, połowa wsadu, suszenie to mało znaczące cechy.

  • 6. Data: 2009-10-29 12:00:30
    Od: Arte <a...@s...info.pl>

    Boombastic pisze:
    > Użytkownik "Kane" <k...@a...pl> napisał w wiadomości

    > Reszta typu
    > programy, połowa wsadu, suszenie to mało znaczące cechy.

    Nie zgadzam się z tym twierdzeniem! Gdyż pomimo tego, że w większości,
    jakieś 50% używam programu eco 50, to jednak w pozostałej części, gdy
    mam bardziej zabrudzone naczynia, to wybieram program 55-65 lub
    intensywny 70. Gdy mam gości i tylko lekko brudne talerzyki, kubki i
    łyżeczki, to używam programu szybkiego na dwadzieścia kilka minut mycia.
    No i zawsze gdy się spieszę, to do każdego programu włączam
    przyspieszone mycie, które skraca o 30% cały proces. Często też
    korzystam z przesunięcia momentu włączenia - mam kuchnię otwartą na
    salon i szczególnie późnym wieczorem/nocą, gdy mam cicho włączoną
    muzykę i zagłębiam się w lekturę książki, tudzież oglądam jakiś film, to
    mimo iż zmywarka jest cicha (44dbA), to jednak, szczególnie o takiej
    porze, coś ją słychać, a tak to załączam sobie start np. na piątą nad
    ranem i problem z głowy.

    Zatem twierdzenie, że używa się tylko jednego programu jest mitem w
    stosunku, do myślę wielu osób, i ja nie wyobrażam sobie tego, by mieć
    pod tym względem jakieś ograniczenie.

    Pozdrawiam,
    Arte

  • 7. Data: 2009-10-29 12:52:21
    Od: BbT <m...@g...com.a.spam.jest.be>

    Kane wrote on 2009-10-28 07:51:
> [...]
    > http://www.electro.pl/produkt-ELECTROLUX_Zmywarka_ES
    L_66010_2B_Karty_do_gry_GRATIS-39478,120.html

    Ja mam 66010 X, czyli wersje z panelem na wierzchu. Uzywam od 1,5 roku i
    jestem bardzo zadowolony. Koszyki metalowe. Jakas regulacja jest, ale
    szczegolow nie zdradze, bo nigdy nie uzylem. Jest cicha i ma fajny
    szybki program, ktorego b.czesto uzywam. W przeciwienstwie do innych
    zmywarek po krotkim programie naczynia sa praktycznie suche.

    --
    Pozdrawiam,
    BbT

  • 8. Data: 2009-10-29 14:06:18
    Od: "doslaw" <doslaw_usunto@_totez.zlo.pl>

    wiadomości news:hca8vd$2nv4$1@newsread2.aster.pl...

> [...]
    > (super rozwiązanie w porównaniu do pojemnika w koszu dolnym). Reszta typu
    > programy, połowa wsadu, suszenie to mało znaczące cechy.

    o to, to, to....
    kosze, ustawianie, przesuwanie, miejsce na dlugie noze, dzielony koszyk na
    sztucce (w sensie, ze mozesz miec polowe wielkosci, nie trzeba zajmowac tyle
    miejsca) i takie tam bajery

    pozniej wazne jest zeby bylo cicho, pozniej w miare oszczednie, a pozniej
    ilosc i jakosc programow
    mnie obecnie wystarczają 3 programy (35 minut, jakis taki zwykly lekki i
    hard)+dodatki typu opoznienie, pol wsadu czy przyspieszone mycie (chociaz 35
    min nie przyspieszy,a to calkiem dobrze myjacy program).. tych pierwszych 2
    dodatkow uzywalem mniej wiecej po rownej ilosci, natomiast przyspieszone
    mycie to z raz czy 2x

    a. jeszcze jedno
    zwykle producenci/sprzedawcy podaja min. zuzycie wody dla programu, ktory
    jest najbardziej oszczedny (i pewnie puszczony bez zabrudzinych naczyc)
    wiec, jak tu podają 15l to troche wydaje mi się dużo (tak o conajmniej 3
    litry)

  • 9. Data: 2009-11-04 20:48:03
    Od: "Mustafa" <M...@B...xx>

    > Tyle ze BEKO odradzaja wszyscy

    eeee jacy wszyscy ?? ;)
    ja tam polecam
    działa, myje, zastrzeżeń nie mam, tania, prądu konsumuje mało, wody mało,
    nie ma opcji "niedomycie" nawet jak jest załadowana na full i włączona opcja
    50%, ma 5 lat gwarancji, ruchome koszyki itp
    spójrz na to inaczej:
    jaką filozofię można wymyślić dla natrysków i obracających się śmigiełek ??
    :)
    a programy i bajery są po to żeby się nimi fascynować w momencie zakupu i w
    pierwszym tygodniu użytkowania
    potem i tak używasz jednego programu :)